Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke i nærheten av castrol, og du visste vell at når du har en bmw bil med garanti, skjer det noe med motor og du ikke bruker castrol dekker ikke garantien noe med motor og gjøre :) bmw skal kun fylles castrol

Det er feil!

Det er ikke mye feil du :)

"milhouse" har jobbet for Stenshagen i mange år, så tror han vet hva han snakker om #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke i nærheten av castrol, og du visste vell at når du har en bmw bil med garanti, skjer det noe med motor og du ikke bruker castrol dekker ikke garantien noe med motor og gjøre :) bmw skal kun fylles castrol

Det er feil!

Det er ikke mye feil du :)

Beklager veldig OT:

Synes det hadde vært intressant hvis du kunne utdype dette og hvem som sier det. BMW og Castrol samarbeider det er riktig, men jeg tror man får problemer med konkurranse tilsynet(bland annet) hvis man pålegger ett merke.

I prinsippet så kan du velge å fylle på olivenolje istedenfor motorolje. kan du dokumentere(lite sannsynlig) at denne smører som den skal og på ingen andre måter er dårligere en den anbefalte castrol oljen så må de fremdeles dekke garanti saker. På ingen måte vil jeg anbefale å gjøre dette!

ETKen tror jeg også viser andre olje en castrol. Man skal være forsiktig med å si at man er 100% sikker, men jeg er 99,9999!

Ps prøver ikke å være slem her!

Edit: Skrivefeil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da var helgen og årets bmw treff overstått! Så her kommer en liten update..

Bmw Z3m, Alpina B12 5.0 og Alpina B10 4.6 og et stort slott av et telt.

qqpd33blmzlfprtlldc6.jpg

xwjytmmzm02rugiht95o.jpg

Hus borte :D

s5ad5ednzw5ilfevwx4x.jpg

rf0k9p9ddjbzr3pjfz98.jpg

Hadde aldri kjørt på bane før, så det var utrolig kult! Må si bilen sitter utrolig bra i svingene. Dårlig bilde men om noen har noen bedre legg de gjerne ut.

pp36v4vf6zxo8nknl1px.jpg

Klar for ny runde.

nobspp3napyewbm9wzgi.jpg

Testet Bilen i benken og da fikk den 309hk i motor(321 orginalt oppgitt av bmw)

97pdm6et2dcjvgra30nt.jpg

Bilene på vei hjem etter to flotte dager.

00ew3g9je9lrvip5szl1.jpg

Takk for et supert treff, tross drittvær. Veldig mye flotte biler og hyggelige folk. Gleder meg allerede til neste treffet blir arrangert :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holdt godt tempo på banen ja, morsom liten bil den der Z3-en, men B12'n din....! =P~ Den er direkte deilig!! 8)

Var du ute på banen? hvilken kjørte du? Hehe bra du liker b12n

Haha, vi prøvde prate med utslippet om å svartflagge deg for å ikke drifte i drifteheatet! :mrgreen:

Gromt med flere coupeer på bane, men pass på - det blir fort en dyr hobby. Den sitter ikke så bra i svingende orginalt når du får kjørt litt. :wink:

Hehe xD merket at det plutselig var mye folk som lå breit ja. Men jeg hadde kjørt i feil kø skulle kjøre spor jeg :applause

Så bilen din også, kult om vi begge hadde vært på banen samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye med nesten EN hel runde i passasjer stolen:-)

Det lille jeg fikk sitti på var jo kult det. :D tusen takk

( driftheaten var vel ikke det eneste du klarte å rote deg ut i, siden når jeg skulle sitte på var det jo drag på banen)

Hehe neste gang blir det et heat eller flere Thomas:)..Ble litt ivrig på kjøringa så var i min egen verden da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye med nesten EN hel runde i passasjer stolen:-)

Det lille jeg fikk sitti på var jo kult det. :D tusen takk

( driftheaten var vel ikke det eneste du klarte å rote deg ut i, siden når jeg skulle sitte på var det jo drag på banen)

Hehe neste gang blir det et heat eller flere Thomas:)..Ble litt ivrig på kjøringa så var i min egen verden da :D

Hehe:-) Snill var du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...