Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil! Meeeeen - en slik bil fortjener bedre utstyr en Autoglym!

Takk for det :) ...Hvilket utstyr mener du funker bedre?

Syntes autoglym har funket utmerket de gangene jeg har brukt produktene dems før. Men har aldri brukt clay eller wax som de har, så blir gøy å se resultatet etter det.

Maguiers har nok flere produkter men tror ikke de er så mye bedre angående resultatet. Swissvax er jo også en mulighet, men syntes ikke de er vært prisen produktene koster i forhold til disse andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok tatt meg en tur inn på Detailingclub ja :) Er ikke snakk om at du trenger SV, mye annet som er godt. Men ville anbefalt en god bøtte med grit guard, en chenille vaskehanske, en skikkelig tykk og god miracle dryer og litt god såpe. Men det aller viktigste som jeg har erfart for en ren og pen bil, er skikkelig avfetting/prewash. Anbefaler der Surfex HD, Prickbort. Også liker jeg IronX veldig godt på felger og der hvor bremsestøv legger seg.

Men for mannen i gata er det mye bedre med Autoglym enn å sette bilen i Tigerwash eller lignende, så dette er jo en god start!

Flott Z ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at med bilpleieprodukter så er det gjerne slik at det man er vant til å bruke gjerne er det beste :wink: Selv sverger jeg til Meguiars og Swisswax når det kommer til bilpleie :)

Autoglym er iallfall bedre en Turtle wax :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Swissvax er jo også en mulighet, men syntes ikke de er vært prisen produktene koster i forhold til disse andre''

Hvis du ikke har så stor kjennskap til Swissvax så er jeg enig. MEN, har du først brukt et av deres produkter så blir du hekta. Jeg har masse fra de, Master Collection +++, og det er verdt prisen kontra Meguiars osv. Er et lite skritt fra Turtle opp til Autoglym, men er et stoooort steg fra Autoglym til Scholl og Swissvax :) Hvis du vil ha en blank bil, så gå inn på DCN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt noe Meguiars et år nå, bortsett fra scholl polering, og er veldig fornøyd! Tror ikke autoglym er så dårlig, bare du er nøye, og det gjelder alle merker ;) ser ut som du har kjøpt deg en god grunnpakke, så å skaffe seg en bøtte med lokk og gritguard, så har du et fint sett ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny angående detailing og vil prøve litt. Hadde proff shine av ene bilen i sommer(B12), så denne sommeren prøver man litt selv :D.

Kjøpte derfor autoglym som jeg kjenner til og har vært fornøyd med, må bare bruke det riktig som Tzunami sier, da blir resultatet bra.

Selv hørt at clayen og wax som autoglym har er veldig bra. Så blir gøy å teste det ut når det kommer.

Ga litt over 1000kr for alt sammen Sigurd, bare flexi blade og wax kit koster rundt 1000kr om jeg skulle handlet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD'n er tatt inn i varmen på DCN, men tørkebladet bruker ikke noen på DCN for å si det sånn... :) Men det er veldig bra at du er interessert og vil ta vare på den ultraråe bimmern din :) Så får vi lede deg vekk fra Autoglym når du har blitt varmere i detailertrøya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det utrolig digg vær, og en liten smak på våren :D Så fant ut at jeg skulle sette på de nye felgene jeg skaffet til bilen.

Ble utrolig tøft med de hvite felgene til estorilblå bil, fornøyd med resultatet :) Glad jeg ikke omlakkerte de som jeg hadde planer om.

Glemte selvfølgelig senterkoppene hjemme da men...

lsswq6dhaahkbassdztl.jpg

x5ip55vwit0t8wjzv5e5.jpg

ndhq2tn1ej6pxdaviuaw.jpg

o9h6z0axjkz8c66oovum.jpg

c4yheo83kuhxgfcj59y5.jpg

fb9vjuaxx1zrd1b8n3ho.jpg

xr6p7dc5efzryfe6wbtj.jpg

mi9h2nqifr1zuyc9spe3.jpg

9kosh958nkvywz6m2dbf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...