Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Hm.. Jeg har da trodd skruekompressorer ladet tidligere enn både eksosturbo og reimturbo?

Uansett. TS2 er en "clean" installasjon med intercooler i manifolden og minst mulig slanger. Korte veier for luft. Ser liksom riktig ut alt sammen. Det er ikke fasit, men ett av mange alternativer til å bli en lykkeligere mann.

Sorry, det er jeg som har byttet om på betegnelsene. Er det twin screw du skal ha, fungerer det meget bra fra bunnen av ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for banebruk er det jo egentlig ganske uvesentlig om det ikke skjer så mye under 4000 - der skal man jo ikke være. :D

Jeg er dog ikke overbevist om at man blir noe lykkeligere av effekten i seg selv, men man slipper iallefall at Porschene bare stikker avgårde nedover strekkene. Jeg kjørte den tidligere nevnte sorte M-coupeen på karlskoga, og selv med passasjer (eieren) og tidlig bremsing fikk jeg 15 km/t mer på GPS - så effektforskjellen burde bli godt merkbar.

Blir moro til våren med flere Z-er! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for banebruk er det jo egentlig ganske uvesentlig om det ikke skjer så mye under 4000 - der skal man jo ikke være. :D

Jeg er dog ikke overbevist om at man blir noe lykkeligere av effekten i seg selv, men man slipper iallefall at Porschene bare stikker avgårde nedover strekkene. Jeg kjørte den tidligere nevnte sorte M-coupeen på karlskoga, og selv med passasjer (eieren) og tidlig bremsing fikk jeg 15 km/t mer på GPS - så effektforskjellen burde bli godt merkbar.

Blir moro til våren med flere Z-er! :mrgreen:

Trur det er en fordel å ha litt guffe i mellomregisteret, så man slipper å bruke 2. gir opp av slakteren osv :) fort gjort å miste fotfestet litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig dagen her! :D Da har jeg hentet bilen og den er lagret i varm garasje.

Den ble kjøpt via internett og har kun sett den på bilder før. Jeg er veldig fornøyd, Bilen er utrolig fin i lakk og veldig bra innvendig.

Eneste som var "dritt" var at noen har stjålet girkula og navigasjon/skjermen som fulgte med bilen. Så det blir forsikrings sak. Spilleren var dobbel din og stygg så det gjør ikke noe, men girkula wtf? :applause:

Sto også en lapp på dashbordet "1st of 100 M Coupes sold on internet"

Leste et sted om at det vil si en av de hundre aller første som ble bestilt/produsert, for at forhandlere skulle bruke bilene til butikk utstilling. Det er litt moro om det er en av de første!

Får ikke lagt ut så mange bilder nå, så kommer flere om kort tid. Men legger ved et bilde fra hentingen på havna :)

d6ht6xgabsow0g88b2x7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, gratulerer! :)

Hvordan kom de seg inn i bilen, stod den ulåst eller har de brutt den opp? Skader?

Takk for det Moe :)..Biler i havna og på frakt båter står ulåst, så er nok noen som jobber på havna eller båten som har tatt det. Nei de har ikke gjort noen skader og det er bra!

Gratulerer med kjempe flott bil Så veldig bra ut og den fargen der blir aldri for gammel, irriterende at langfingrede jævler har vært til på bilen da Håper det ikke er gjort noe skade...Blir det skilter på denne da?

Takker. At folk skal stjele er kjipt! :evil: Veldig fornøyd med bilen så langt. Skal ha skilter på bilen og håper det blir nå føre sommeren.

Grattis med fin bil! :)

Disse kan hjelpe deg med pustehjelp:)

http://racemarque.com/index.php?page=sh ... &Itemid=64

Takkar :D Så litt på det, kanskje det kommer på noe sånt med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...