viggo E34

hopeless E34 535 tic langtids prosjekt

Anbefalte innlegg

Håper vi får en periode med litt mildvær å bare veier før jul når jeg kommer hjem fra jobb så jeg kanskje kan lure den ut en tur på prøveskilter :twisted: den ble jo mappa med det forrige grenrøret, så er jo ikke noe problem å kjøre med. Ble lagt inn fuelcut så bilen kutter dersom den ikke får nokk drivstoff eller for mye trykk. Så nå som den er justert helt ned går det fint å kjøre litt for å kjenne litt på bilen gjenn 😉 ser jo jeg har mye mer langbeint utveksling nå med ny diff så må jo få kjent litt på den :rompe:

2stk 535 i vintermodus DSC_1734.thumb.JPG.995992f4d8c972ec0dcaf28109d4fc21.JPG

Prata med egil hos es tuning i trondheim ang mapping, han er på runde i statene nå til uti midten av januar så blir vel ikke mapping før uti februar evt.. 

Endret av viggo E34

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe prøveskilt denne gang, eneste som ble gjort her denne gang var litt småtesting noe som resulterte i at den surna å ikke ville starte... ut med plugger å rense dem. Renset plugger å den startet med en gang, kjørte en liten runde bare for å kjenne litt på den å la den gå seg varm. Håper på litt mer tid i februar, så får vi se om vi får på prøveskilt å ta en mapping om det lar seg gjøre. På planen står et oljeskift med filter og bytte ett par slanger så er vi klar for mapping. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive