Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke vært så mye updatering.... Har fått byttet ut halogen pærene i AE ringen med CCFL ring. Litt modifisering måte til...
Eller så har jeg prøvd å tape rundt chromelistene så nå har jeg de svarte, får se hvor lenge de holder. Fikk og lagt på solfilm på rutene for barnas og hunden sin del.....
Venter på noe nye deler til bilen fra Koed nå måte ha meg nye brytere bak til luka og vindusvisker arm da sønnen min klarte knekke den av....
Så venter jeg på fin været her i Rogaland så jeg får fronten litt lavere ned....
Reiser og til Moss 5 Juli så da får jeg anledningen til å hente meg skinn interiør....

post-50633-0-04297500-1393877375_thumb.j

Sitter på tanken om nye felger til bilen.. Noen som har noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Etter en liten helge tur til Østlandet kom jeg hjem med skinn interiør til bilen plus ratt..... Så da blir bytting av interiøret og buss rattet etter jeg har fått pleia skinnet litt....

"Nytt"

xcki0gi8iwjeot02m20i.jpg

Gammelt

p6wfjpf2louwuw5je5y6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja har leita siden jeg kjøpte bilen :P Hva vil bilen kle hehe. Finner først ett sett som er tøft men så ble det ikke det heller hehe.... Vurderte M6 felger egentlig men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De MK felgene er ikke noe fine på E39 synes jeg. 20" blir for stort.

Er foresten interessert i å kjøpe de gamle nyrene dine hvis du fortsatt har de? Er en forutsetning at de er originale og i hvert fall relativt strøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk bytta ut de fæle lyktene:-) begynner å bli riktig så bra detta da:-)

Ja det var første pri på bilen... Er ikke fan av rare chromelykter....

11" går på bak til info ;)

Oki. Da vet jeg det til neste gang. Har nå ordna felger til bilen.

Pen bil... Du trår vel ikke feil med noen brede felger bak. Alla rondel..Ellers pen bil. Gjorde seg med ku i bilen :-)

Joda har gått til frem og tilbake med det, så har lagt de felgene på hylla. Har fått tak i noen felger som jeg skal ha litt nå fremover... Så får se åssen det blir på bilen.

De MK felgene er ikke noe fine på E39 synes jeg. 20" blir for stort.

Er foresten interessert i å kjøpe de gamle nyrene dine hvis du fortsatt har de? Er en forutsetning at de er originale og i hvert fall relativt strøkene.

Du kan få de nyrene hvis du betaler frakta. De opptar bare plass i boden. Skal se åssen de er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...