Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

Flott vogn, ble bra med de nye lyktene :P

Du kan jo kjøre med litt senk, 20/10mm eller 30/20mm noe i den durn. Vet hvordan det er i Finnmark, ikke så veldig lett å ha lav bil der, har tross alt bodd der i 14år så vet hvordan det er :)

Du burde absolutt gå for justerbar coilovers, sånn at du kan justere hvordan høyde du syntes er greit å kjøre i hverdagsbasis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you :D ja er fint jeg ikke bor der oppe lenger hehe. Ja har noe fjærer liggende foran til bilen. Må bare få tiden til det hehe. Vurderer og om jeg skal bygge meg air suspension til bilen.

Så hadde jeg litt lyst til å lakkere felgene i en eller annen frekk farge. Any ideas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den!

Prøv å søk etter autopilot v2 og se om du får resten av styrenheten, autopilot v2 er bare en enkel kontroll som at du kan lagre 8 forskjellige høydeinstillinger + kalibrering og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke så mye som har skjedd med bilen. Fått samla det meste av utstyr til airsuspension via jobb. Så er det kun bestilling av bags og kontroll enheten.

Ellers har en kamerat hatt ønske om å ta bilde av bilen så har latt han fyre løs.

yv8jczbqnuygcayg5hp8.jpg

zl9c1t653w3uobxp29h5.jpg

ifw7xtd5wnwsutteys7w.jpg

698duj7qta7uomtyya3b.jpg

mcwq3u9cvnl0pdbgigfg.jpg

Håper dere liker bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Pen bil :)

 

jobber du på swedol elns? Sett bilen stått utfor der :)

 

Er meget interresert i info ang luft understell :) Vurderer det meget sterkt selv og. Har originalt luft bak så håpte jeg mulig kunne bruke belger osv som allerede er på bilen.(handla meg e39 530d touring sist uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.... Jepp jobber der ja, du burde ta turen innom ;)

 

Har egentlig kun samla inn tank, motor og slanger klart. Front delen er på vei fra USA plus styreenheten.. 

Men det blir ikke montert før etter vinter sesongen er over. 

 

Fått kodet til US light på bilen :D

 

post-50633-0-28208600-1393877177_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

En liten update, var en såpass rolig søndag så jeg fant fram noe led lysa jeg bestilte for lenge siden og bestemte meg for å sette de på.

Fått på alle dør håndtaket inne og ute. Hadde ikke flere oransje led lys kun hvite igjen så har måte bestilt flere så jeg får led i oppevaringslommene på døra. 

 

Pluss litt vinter klargjøring på bilen måte til nå så som det har blitt kaldere i Rogaland.

 

post-50633-0-16853200-1385309327_thumb.j

 

post-50633-0-77368800-1385309336_thumb.j

 

Legg merke til de uber fette vinterfelgene på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...