Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

Etter nesten to år med Opel var det godt og sette seg i BMW igjen. Kjøpte en E39 523iat 99mod på mandag.
Valget falt for denne med tanke på fulgt servicehefte, nylig eu godkjent og tilsynelatende fin stand. Og at jeg slapp å dra langt for å hente den. Ja det er noe små ting med bilen som skal gjøres når neste lønning kommer f.eks nye lykter fort som fanden. Så er det å finne ut hvorfor jeg ikke har lyd foran på passasjer siden merker at det kan være irriterende under lange turer og bakluka denne går ikke opp lenger må bruke bryteren inne eller på nøkkelen. Var heller ikke så mye rust på den utenom bakluka. Skal ta litt bedre bilder av den når jeg får sjangsen til det har kun bilde fra annonsen.

42sby88ypyl6sko87w8y.jpg

fq2b8aekm8w1fb5q0ouc.jpg

qun7ngyegqwc636etzn7.jpg

mg9ic7xu73pyupx05ai4.jpg

Endret av RemyNG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan si jeg har savna den følelsen av og sette seg i en bimmer igjen. Gikk ikke langt tid fra jeg prøvekjørte bilen til jeg ringte eiern og sa jeg skulle ha den. Litt arbeid blir det da det er mye vaske riper og noe halv dårlige lakkarbeid.

Hehe den bakstussen var det første som jeg sa skulle av men nå har den grodd på meg må bare få satt på M fanger bak, å få bort hengerfestet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt bilen en uke og fått gått litt igjennom bilen. Inntil videre ser det ganske bra ut, litt rust og litt lakk pleie trenger. Samtidig vurderer jeg og foliere bilen matt hvit eller plasti dip. Har prøvd dette på min forrige bil og var veldig fornøyd.
Så må jeg få bestilt meg nye dekk til bilen da dekka er utslitte.
Så skal jeg prøve å få tak i skinn interiør til bilen, merka at det var en stort savn noen som har tips på hvor jeg kan få tak i dette? Sitter å tråler på finn men er ikke så mye.

fpmug0ejj7t4dkfw3loa.jpg
Noen som vet hva slags felger dette er?

dr8192oiisedm9m8hq2v.jpg
Da var hengerfestet fjernet, var like greit hele festet var ihjel rustet.

n2kwgqbvgg8cdgulqkt5.jpg
Den typiske rustskadene som finnes på E39

2oiq9gys3kxdf7po2irw.jpg
Og dette vakre merket her skal fjernes. Noen som har noe tips på hva jeg kan bruke?

post-50633-0-09040400-1394037661_thumb.j
Og en liten stemnings bilde i det flotte været i Stavanger. Ja lyktene skal bort, har du noe liggende send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg de nye lyktene så da ble det fort montering av lyktene samtidig som jeg vurderer å bytte ut AE lyktene med CCFL. Så vurderer jeg litt senk..

r013kfecej8ege6m4595.jpg
Tror jeg må senke bilen litt....
3zpkjdg8d5mmaugrkej0.jpg
post-50633-0-48061200-1394037757_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask update fått tak i rustfrie kopper og fått satt på bilen. Men i samma slengen utsatte meg selv for en lite skade :P Fikk panseret over hode mens jeg holdt på så nå sitter jeg her med hjernerystelse og kutt over panna hehe. Hva er det man ikke gjør for bilen sin....

post-50633-0-72133100-1394037889_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja på tide med en liten update. Fikk lagt om dekka på bilen etter mange timers telefon rundt omkring i Stavanger/Sandnes fant jeg en som kunne ta det på dagen siden alle fire dekka var slitt på innersiden helt ned :S.... Så fikk jeg noe pakker som jeg bestilte litt her og der M speila, M-tech fjærer og koppholder bak. Fikk og CCFL ringa med ble for store så må bestille disse på nytt.

h6znvo2axwkfnnjaxhms.jpg

h5grx92dcckrcoybxign.jpg

Dette så helt jævlig ut :S

vlhzxuxnpv8jpo2f150w.jpg

Ble bedre med noe ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...