Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Shattered skrev:

Dette er fete saker, grattis igjen Remy :D Veldig fornøyd med min etter ca 1.5 år ;)

Takk Takk Erik. Hittil er jeg super fornøyd. Den drar veldig godt, ligger som smurt på veien. Håper den er trofast framover 😃 hvertfall stor oppgradering forhold Auda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RemyNG skrev:

Takk Takk 😃

Den har "bare" Kjørt 265.000 pr nå, mye som har vært byttet på den. 

Ja blir nok noe Cinnamon igjen 🤣 skjønner ikke hva det er men alt svart blir litt sånn mye av det og. 

Aha, ja det virker som det er mange E53 som har passert 200k og vel så det. Burde vel klare seg fint til 300k da 😁

Haha, en eller annen form for brunt interiør hadde gjort mye 👍🏼

Blir en smule mye, ja 😂 Hatt 3 biler på rad med denne kombinasjonen nå 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daniel. skrev:

Aha, ja det virker som det er mange E53 som har passert 200k og vel så det. Burde vel klare seg fint til 300k da 😁

Haha, en eller annen form for brunt interiør hadde gjort mye 👍🏼

Blir en smule mye, ja 😂 Hatt 3 biler på rad med denne kombinasjonen nå 🥴

Stemmer mange de jeg så på med høyere pris hadde faktisk høyere km en denne igjen. Ja burde det med vedlikehold 😃😃

Ja må se hva jeg finner. Vil ha Comfort seter og..

Ja etter jeg gikk til brunt så blir det aldri rent svart igjen. Er enkelt farge men kjedelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, RemyNG skrev:

Ja må se hva jeg finner. Vil ha Comfort seter og..

Ja etter jeg gikk til brunt så blir det aldri rent svart igjen. Er enkelt farge men kjedelig 

Det kan være en ide å få tak i ja 😛 Skulle ønske man fikk comfortseter i 3 serie også 🙃

Hehe. Er i hvertfall bedre enn helt grått eller helt beige da. Altså type Sandbeige interiør i E39 og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daniel. skrev:

Det kan være en ide å få tak i ja 😛 Skulle ønske man fikk comfortseter i 3 serie også 🙃

Hehe. Er i hvertfall bedre enn helt grått eller helt beige da. Altså type Sandbeige interiør i E39 og lignende.

Er det ikke bare retrofite litt? 🤣 alt går med hammer og makt. 

Ja uff grått 😳. Har det i Audien 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RemyNG skrev:

Er det ikke bare retrofite litt? 🤣 alt går med hammer og makt. 

Ja uff grått 😳. Har det i Audien 🤣 

Hah, tror det hadde stjelt det lille av beinplass som er igjen bak førersetet 😂

Haha.. Auda. 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daniel. skrev:

Hah, tror det hadde stjelt det lille av beinplass som er igjen bak førersetet 😂

Haha.. Auda. 🤓

Trenger vel ikke ha med deg folk? 🤣

Uff ja den Audien har gitt meg mye tålmodighets test 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daniel. skrev:

Bare å kappe av de beina først så går det fint 🤓

Tviler ikke 😂

Det er nok best ja. Proteser er jo så bra om dagen at noen må de ofre. 

Altså jeg har svarta og banna mens jeg har skrudd på BMW. Men den Audien tok virkelig kaka jeg har aldri kasta så mye verktøy rundt og vært så forbanna som med den 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gabz skrev:

Gratulerer med nydelig E53. Veldig glad i disse selv. Blir absolutt ikke feil med litt fresh interiør-fsrge :D

Takk takk 😁. Er absolutt en robust bil sånn sett med mye plass. Har fått veldig sansen for de så denne skuffa ikke i det hele tatt. 

Ja det tror jeg kan bli bra med litt annen farge kombo 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny campingbil :)

Driver og ser etter større bil selv (Rav4 rundt 2007), som jeg kan ha i en 4-5 år. Vært å sett på 3 de siste dagene, men fy faen så de ser ut under. Haha. Akkurat som Forester- og Outlandervrakene jeg har kjøpt siste vintrene til 7-9K, bare at disse koster 4-5 ganger mer.. Ofte har de like kort EU også (3-4 mnd igjen).Tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kvasi skrev:

Grattis med ny bil. Vurdert E53 sjøl men pga at det er langt mellom gode eksemplarer til riktig pris ble det noe annet.
Møter en svart en med gromme svarte hjul stadig i nabolaget og den ser skikkelig bøs ut.

Takk 😁. Det er sant, mange av de jeg har sett har vært langt ifra i den standen jeg er villig til å gå for. Generelt hadde jeg lite i forventning når jeg så denne kun at alt var original sånn sett så da hadde jeg noe å jobbe med. Men tilstanden var langt bedre enn forventet i forhold til de i høyere prisklasse jeg hadde sett på. 

De er jo meget bøse med rette hjul på 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Thundercoil skrev:

Grattis med ny campingbil :)

Driver og ser etter større bil selv (Rav4 rundt 2007), som jeg kan ha i en 4-5 år. Vært å sett på 3 de siste dagene, men fy faen så de ser ut under. Haha. Akkurat som Forester- og Outlandervrakene jeg har kjøpt siste vintrene til 7-9K, bare at disse koster 4-5 ganger mer.. Ofte har de like kort EU også (3-4 mnd igjen).Tragisk. 

Hahahaha passer jo bra at vi vurderer camping vogn 🤣

Er ikke mye bra ute der, virker som de fleste lar rusta ta bilen istedenfor å ta vare på det. Og forventingene for få mest mulig er også der 😳. Jeg forventet mye rust under selv faktisk, la meg under bilen og der var det ikke mye å utsette. Så var den nettopp EU godkjent og som var veldig stor plus. Var og så på en til noe høyere pris og der var bakluka sunt rusten, alle dørene, mye rust under og noe høyere kmstand. Eneste pluss siden var Comfort seter 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...