Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Lufta kommer etterhvert, det blir luft foran og bak. Har til nå 2 kompressorer og tank liggende fittings og slange tar jeg via jobb når den tid nærmer seg. Bags og controller ankommer vel snart. Så får jeg som om det kommer på iår. Får litt dårlig med tid til å skru bil på grunn av jobb og ikke noe skru lokaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man fått på plastidip på felgene, fikk også på coiloversene. Hva syntes folka

 

attachicon.gif03.03.14 - 1.jpg

 

det ble tøft! :D

ble litt forskjell med coiloversa ja! 

skal montere mine om 2 uker håper jeg, bestilt en haug av deler fra gs som jeg må ha før jeg monterer alt ihop :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja det gjorde seg med coilovers. Men nå må jeg kjøre rolig i området her :P. Åja handla for store gull medaljen på GS? Kunne ikke vært billig det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja og jeg bor fortsatt i kirkenes så du kan jo tenke deg hvordan det blir :P

hehe ja handla litt på gs, litt på Schmiedmann og litt på QWT :P blei så forbanna dyrt hvis jeg skulle bestille alt på GS så da ble det litt rundt omkring ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha sikker på du ikke skal heise bilen litt mer da? Var nesten det jeg vurderte med bilen jeg hadde der oppe etter jeg bånna bilen på vei til Finland. Ja bruker GS hvis jeg er i nød ellers går alt via Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...