Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, E.H.D skrev:

Ja, da var i alle fall motorrommet rent etter vinteren. :-)

Gjorde det enkelt og sprayet på en 1:5 blanding med Surfex HD og brukte kost og børste til å løsne støv og skitt før jeg tørket av. La så på en plastfornyer,for tiden har jeg Auto Finesse Dressle.

attachment.php?attachmentid=1607023&stc=

Ser jo nyere enn nytt ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 5 months later...

Denne våren var det på tide med nye sommerdekk (trengte egentlig kun bak, men valgte å kjøpe 4 nye).

Så ingen grunn til å velge noe annet enn Michelin PS4S, så det ble nye i samme dimensjon som de gamle Michelin PSS jeg hadde. Så langt er jeg veldig fornøyd med de, litt mindre støy, veldig god kjørefølelse og et enormt grep. :grin:

attachment.php?attachmentid=1815180&stc=

attachment.php?attachmentid=1815181&stc=

attachment.php?attachmentid=1815182&stc=

attachment.php?attachmentid=1815183&stc=

attachment.php?attachmentid=1815184&stc=

attachment.php?attachmentid=1815185&stc=

attachment.php?attachmentid=1815186&stc=

attachment.php?attachmentid=1815187&stc=

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott bil, @E.H.D. Ser Ut som det bor en liten fotograf i deg og😁👍får mer og mer lyst på nye felger når jeg er inne på forumet. Nesten som det er synd at de er så mye gummi igjen på dem jeg har:) 

Har kikket litt på breyton race ls og noen BMW orginal felger. Hvor kjøper man disse HRE felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Chris A skrev:

Meget flott bil, @E.H.D. Ser Ut som det bor en liten fotograf i deg og😁👍får mer og mer lyst på nye felger når jeg er inne på forumet. Nesten som det er synd at de er så mye gummi igjen på dem jeg har:) 

Har kikket litt på breyton race ls og noen BMW orginal felger. Hvor kjøper man disse HRE felgene?

HRE holder til utenfor San Diego i California der de gjør all produksjon selv av sine (dyre) smidde felger. De har også en billigere felgserie som heter Flowform som blir laget i Japan.

Går du inn på https://www.hrewheels.com så kan du finne forhandlere. Den nærmeste for oss i Norge er https://www.baanvelgen.com i Nederland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...