Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, awt skrev:

Ja, har sett endel på de filmene, og spesielt den om forskjellige typer dekk i forskjellige temperaturer er veldig interessant. Problemet er at det gjør meg enda mer forvirret/usikker. 😛

Har du hørt med @Walkabout om hans erfaringer med Vredestein Wintrac Pro vinterdekkene som han montere i vinter? Han kjører jo endel mer enn meg også, og har i tillegg bredere bakdekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket, lest og sett på det meste, og det er vel der hovedproblemet er. Jo mer man sjekker, jo mer usikker blir man. 😛

Klarer ikke å glemme X-ice snow helt, da jeg er usikker på om jeg klarer å sove godt om jeg sender frue og barn til fjells vel vitende om at det står kontinentale dekk på bilen.

Kjenner jeg meg rett klarer jeg aldri å bestemme meg, og ender opp med enda en sesong med 17" piggdekk. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, E.H.D skrev:

Har du hørt med @Walkabout om hans erfaringer med Vredestein Wintrac Pro vinterdekkene som han montere i vinter? Han kjører jo endel mer enn meg også, og har i tillegg bredere bakdekk. 

Vredestein Wintrac Pro har fungert knall, @awt. Synes de er bedre enn Nokian Hakka R2 som jeg kjørte på før. Ble f.eks. overrasket av et uvær med tung snø fra Stavanger til Grimstad en sen kveld da flere biler slet med å komme seg opp bakker, men det var ikke noe problem for disse dekkene. 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Kan ikke la denne tråden død helt, for jeg har altså bilen enda.
Og i dag var det omlegging til vinterhjul, mest fordi kalender sier det er på tide, mens yr.no melder 10-12 grader i overskuelig framtid.
Blir nå fjerde vinteren med Michelin Pilot Alpin 5 vinterdekkene som jeg er utrolig godt fornøyd med. 

 

 

C4AF9D4F-49EA-403A-AA92-FE1730ABE3DB.jpeg

Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, papertiger skrev:

Fremdeles en vanvittig fin F10 dette, kunne gjerne sett fått litt flere ferske bilder :) 

Ja, liker nesten bilen mer og mer slik dens sedanform fremstår som en kontrast til dagens SUV-dominerte bilpark. Uff ja, har blitt dårlig med nye ilder i det siste. 

17 minutter siden, Daniel. skrev:

Gjorde det samme i går, selv om det ikke har vært noe tegn til vinter her heller 😅

351M er heldigvis ganske pene felger, så det er ingen krise sånn sett 😄

Felgene er greie nok, men tyngden på de irriterer meg hver gang jeg legger om. Og 19" ser en anelse små ut på min bil med såpass mye senk. Skulle gjerne hatt noen lette 20" felger til vinteren også, men det har nå foreløpig ikke blitt noe av.  
Av originale er det bare 409m felgene som jeg tror er lette nok til å være aktuelle, men disse kommer stort sett bare med et32 foran og et25 bak, og jeg vil egentlig ha et25 rundt hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...