Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som dette virkelig blir lekkert! :D er det tilsvarende den leppa vossen hadde på sin hvite f10 med 20"?

Samme leppa, bare at jeg skal ha den hvite, mens Vossen hadde lakket endel av den sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen denne her altså, spent på hvordan det blir framover :) Men hvordan merker du overgangen mellom denne og E90'n? :)

Er spent selv jeg. :wink:

Merker at det er en større bil som ikke er så sportslig (foreløpig iallfall), men samtidig så gjør 8-trinns-sportsaut, idrive, hifi prof og bedre demping av motorstøy det til en stor oppgradering og flott kjøreopplevelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var senken montert, justerbare KW v3 coilovers. :D
Førsteinntrykket var at styringen ble mer sportslig og direkte, mer som en 3-serie. Taper litt komfort, men slipper også mye krenging og at fronten dupper ved nedbremsing, som jeg ikke liker.

 

IMG_2415kopi_zpsf4316069.jpg
 

IMG_2416kopi_zps899bfe20.jpg

 

IMG_2421kopi_zps6eda8d21.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer og mer fristet av F10 om dagen :) Har byttet bil med min far i går, komfort og 525 d med 3l rekke sekser er helt herlig :) Må si at din ble veldig bra med senk, sitter å venter i spenning på felger og interiør bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer, senk gjør utrolig mye for bilens totale utseende. :)

Dayum! :) perfekt senk i mine øyne.

Er f10 fæl å "duppe" fronten på medbremsing? Er ikke det litt "varebil" å gjøre da? :P

Spørs vel hva du sammenligner med, men jeg synes nå det var vel mye bevegelse i forhold til min senkede e90.

Har du EDC?

Nei, bare m-sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...