Jump to content
E.H.D

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33

Recommended Posts

6 timer siden, awt skrev:

Ja, har sett endel på de filmene, og spesielt den om forskjellige typer dekk i forskjellige temperaturer er veldig interessant. Problemet er at det gjør meg enda mer forvirret/usikker. 😛

Har du hørt med @Walkabout om hans erfaringer med Vredestein Wintrac Pro vinterdekkene som han montere i vinter? Han kjører jo endel mer enn meg også, og har i tillegg bredere bakdekk. 

Har sjekket, lest og sett på det meste, og det er vel der hovedproblemet er. Jo mer man sjekker, jo mer usikker blir man. 😛

Klarer ikke å glemme X-ice snow helt, da jeg er usikker på om jeg klarer å sove godt om jeg sender frue og barn til fjells vel vitende om at det står kontinentale dekk på bilen.

Kjenner jeg meg rett klarer jeg aldri å bestemme meg, og ender opp med enda en sesong med 17" piggdekk. 😛

18 timer siden, E.H.D skrev:

Har du hørt med @Walkabout om hans erfaringer med Vredestein Wintrac Pro vinterdekkene som han montere i vinter? Han kjører jo endel mer enn meg også, og har i tillegg bredere bakdekk. 

Vredestein Wintrac Pro har fungert knall, @awt. Synes de er bedre enn Nokian Hakka R2 som jeg kjørte på før. Ble f.eks. overrasket av et uvær med tung snø fra Stavanger til Grimstad en sen kveld da flere biler slet med å komme seg opp bakker, men det var ikke noe problem for disse dekkene. 

Edited by Walkabout