Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig bra guide du lagde! Syns alt for få beskriv korleis dei gjer ting på bilane sine, sjølv om eg forstår godt at ein ikkje alltid gidd å laga DIY av alt ein har for seg :lol: Visste forresten ikkje at E36 kom med elektriske vipperuter. Veldig kult at du tok deg bryet med å montera alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.8.2018 at 17.19, sveigis skrev:

Dette ble bra med vipperuter og ikke minst jobben bak dette .:)

Liker at du lager /gjør ting sånn at det ser originalt ut.

Det neste prosjektet mitt blir e36 tror jeg .

Har alltid hatt lyst på det .

Ble sent svar her, men takk! :)

Er opptatt av at ting skal gjøres mest mulig opp mot det originale når det kommer til elektrisk, har sett biler der det har vært fks. brukt lampettledninger osv. og det er kjedelig og kommer over for en eventuell senere eier..

Kjekt med E36 ja, men ser at prisene på sjeldne/mindre vanlige deler begynner å bli dyre på desse nå..

On 29.8.2018 at 21.22, RF91 skrev:

Veldig bra guide du lagde! Syns alt for få beskriv korleis dei gjer ting på bilane sine, sjølv om eg forstår godt at ein ikkje alltid gidd å laga DIY av alt ein har for seg :lol: Visste forresten ikkje at E36 kom med elektriske vipperuter. Veldig kult at du tok deg bryet med å montera alt :)

Takker! Tenkte det var kjekt med en DIY på dette, da jeg slet litt selv med å finne ut hvordan man skulle gjør de, samt løse problemet med at en ikke hadde comfort rele. 

Vipperutene er nok av de mest sjeldne ekstrautstyret til e36 coupe (uten om navigasjons modulen da). Har ikke sett mange av desse med vipperuter selv her til lands :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Veldig flott tråd du har her på bilen din. Artig å følge med på. 

 

Min bror kjøpte seg nylig en E36 Sedan 323i med originale vipperuter bak. Bilen er generelt sliten og skal forhåpentligvis gjennom en skikkelig oppussning gjennom vinteren. Han tenker å lage en tråd på den når han er i gang 😊

Endret av AlexHD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AlexHD skrev:

Veldig flott tråd du har her på bilen din. Artig å følge med på. 

 

Min bror kjøpte seg nylig en E36 Sedan 323i med originale vipperuter bak. Bilen er generelt sliten og skal forhåpentligvis gjennom en skikkelig oppussning gjennom vinteren. Han tenker å lage en tråd på den når han er i gang 😊

Takker så mye! 

323i Coupe vil jeg tro du mener? Den som var ute på finn nylig med spesielle tre-lister det forresten?

Ja, må få han til å lage tråd på den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, BjornarHS skrev:

Takker så mye! 

323i Coupe vil jeg tro du mener? Den som var ute på finn nylig med spesielle tre-lister det forresten?

Ja, må få han til å lage tråd på den! :)

Hahah ja beklager det, coupe ja. Jeg satt å så på en sedan rett før jeg skrev det 😋

 

Den var vel på finn i Juni mener jeg. Stod i Oslo, en eiers bil med en hel perm av kvitteringer siden 1997 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AlexHD skrev:

Hahah ja beklager det, coupe ja. Jeg satt å så på en sedan rett før jeg skrev det 😋

 

Den var vel på finn i Juni mener jeg. Stod i Oslo, en eiers bil med en hel perm av kvitteringer siden 1997 

Var denne jeg tenkte på, men mulig det er en annen? :)

https://www.finn.no/128462231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AlexHD skrev:

Den kom ut for ca 20-25k av han som hadde eid den fra den var ny, i Trondheim. Ble solgt med en gang :)

Gikk vel ett par dager før den kom for salg i Oslo :)

Ser dessverre at annonsen hans er slettet, hadde lagret den :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, bimmerfun skrev:

Den kom ut for ca 20-25k av han som hadde eid den fra den var ny, i Trondheim. Ble solgt med en gang :)

Gikk vel ett par dager før den kom for salg i Oslo :)

Ser dessverre at annonsen hans er slettet, hadde lagret den :)

 

Til den pris måtte det jo vært tidenes kupp. Ser ut ifra utstyrslisten at denne manglet igrunnen bare ryggesensor og cruisecontrol fra å være så og si full-utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ikke mye som skjer her utover.DSC_0083.thumb.jpg.6f685e448748af91853cbffb75751305.jpgDSC_0089-2.thumb.jpg.c9d4934dfe2cecbef71bd0456b9b4c34.jpg

E36 har fått på lagringshjul, og satt bort for vinteren :)

IMG_20181013_100951.thumb.jpg.2b923d4f0365034094e4a1f740f5345c.jpgIMG_20181013_101044.thumb.jpg.ce6cbac286e5f6a55f9fe3be2f0e4e21.jpg

Planer til neste sesong er:

-Lage til ny bakstilling.

-Godkjenne som 328.

-Skifte toppdekselpakning og veivhusvent.

-Overhale vanos.

 

Ellers har Berlingoen fått seg ett lite løft :)DSC_0010-2.thumb.jpg.522ce12f8d2f344c315b74f3516e68df.jpg

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...