Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Fikk pakke fra koed i går.

Antenne

attachicon.gifimage.jpg

US frontfanger list.

attachicon.gifimage.jpg

Fikk også rammen til tv. Hadde E39 ramme fra før. Ikke bilde av den. Ble montert mens jeg var på parkeringsplassen på posten.

Blir bra dette her. Skulle fått sett den bilen din live. Er jo opprinnelig fra særp så hadde bært kult og få sett den neste gang jeg er nede på familiebesøk. Har selv ramme fra e39 rundt navi. Må få bestillt den i en fei da den tydelig er for liten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og si fea når du er i nærheten. Er ofte i særp også.

E39 ramma er litt smal. Så blir litt mye åpning mellom dash og spiller. Så ser inn i dash og ser masse skruer. E38 ramma sitter mye tightere til dashen og følger formen på dashen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og si fea når du er i nærheten. Er ofte i særp også.

E39 ramma er litt smal. Så blir litt mye åpning mellom dash og spiller. Så ser inn i dash og ser masse skruer. E38 ramma sitter mye tightere til dashen og følger formen på dashen bedre.

Stemmer det. Bestillte du rammen og fra koed? Er en som selger på ebay men med frakt så blir det jo dyrere enn og kjøpe i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på gressvik.

Har hatt ut seter og lister for og legge kabler til mediabridge og fant en 12V kontakt.

post-49693-0-89428600-1380296964_thumb.j

Noen som har sett lignende under sitt baksete? Eller vet hva den kan være til?

Eller må jeg demontere andre halvdelen av bilen for og finne ut hva den er til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei kort? Gammel bil tråden handler om. Så er vel ingen som gidder og se da se. Fyller ikke tråden med masse rart. Bare bilen. Da blir det kort. Hehe.

Jeg skal nok snart oppdatere litt. Venter bare på en pakke i posten før lisence plate delete begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...