Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Ja. Har sett de har på ebay. Hehe.

Det jeg har er også fra ebay. Men fant ikke resten jeg ville ha. Så la merket på hylla.

Men da er det kanskje bedre og ha bare 4,4?

uten i bak. 4 ,4i blir litt rart syns jeg.

Eller kanskje 4,4 V8.

Men usikker på om merke på skjermen egentlig er noe fint på E38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit med merker på E38 om det er 740 eller 750 (i og il selvølgelig) på baken. Om de du har er samme størrelse som de som skal stå på baken, tror jeg nok dem blir for store for sideskjermen? Synes det ser litt jalla ut med merker på sideskjermen også, typisk for folk å sette "V8" og "V12" der, samt på C-stolpen har jeg også sett slike merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit med merker på E38 om det er 740 eller 750 (i og il selvølgelig) på baken. Om de du har er samme størrelse som de som skal stå på baken, tror jeg nok dem blir for store for sideskjermen? Synes det ser litt jalla ut med merker på sideskjermen også, typisk for folk å sette "V8" og "V12" der, samt på C-stolpen har jeg også sett slike merker.

Sånn som på den Alpina B12'n som ligger på finn nå.

post-49693-0-66393300-1391636266_thumb.j

post-49693-0-26383600-1391636282_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynavin passer ikke.

Dynavin har ræva kvalitet. (Ettet hva jeg har hørt av de som har prøvd.)

Bilen hadde orginal navi. Bare byttet til større skjerm. Fjerner jeg den så mister jeg masse funksjoner.

Har koblet opp audiovox mediabrideg. Så har BT, AUX og USB tilkobling på orginalt anlegg.

Så kan bruke spotify fra tlf i bilen uansett. Kan også svare/avslutte tlf samtaler via knapper på rettet. Ser hvem som ringer på skjermen. Bytte sanger på ratt. Sang info kommer på skjermen.

Her spiller jeg musikk på spotify, mobil er koblet opp til bil via Bluetooth.

post-49693-0-46807800-1392249353_thumb.j

post-49693-0-04231300-1392249376_thumb.j

Så ser ingen grunn til og montere uorginalt "ræl" når jeg har orginalt som er pent og fungerer utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok høres ut som en gyldig grunn for meg det.

 

Eneste er at jeg trodde alle "ville" ha dynavin fordi de tilbyr mange fler funksjoner. 

 

Altså mulighet for å se DVD, bilder, filmer, mp3 filer, android OS (masse kjekke apps), ryggekamera, TV osv.. 

 

Man får rett og slett en mediasenter i bilen, noe som sørger for at man ville aldri kjedet seg på lengre turer og gjort inntrykk på gjester..

 

Men du har altså valgt originalt, noe som selvsagt er bra, men er det ikke viktig for deg med alt det andre gode ekstra? 

 

Den spilleren er klin lik den jeg har selv.. Og har vurdert å bytte, men syns det ville vært litt synd når alt er oppe å går så fint allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan koble ryggekamera og TV/DVD/VHS på det orginale også.

Jeg har ikke android. Jeg har  iphone

Kan koble til en ektern harddisc i USB porten på 1 TB og fylle den med musikk. Så er plass til masse MP3 filer om jeg vil. Den er også lett og ta ut og oppdatere med ny musikk på pc inne i stua.

Kan også koble opp så jeg kan spille av video/bilder rett fra mobilen også. Men har ikke behov for det. Så har ikke giddi og gjøre det.

Og somsakt så vil jeg miste masse greier i kjørecomputeren om jeg setter inn noe uorginalt.

Bilen min har også orginalt DSP anlegg. Så vet ikke om dette passer med noe uorginalt heller.

Jeg har også stemmestyrt bil. Så jeg kan bare trykke på rattet og si kart. Så kommer kartet opp. Kan be om bensinstasjon. Og kartet finner nermeste alternaltiv først og de lenger unna ligger nedover på lista.
Så er masse flott som vil bli borte om jeg skulle sette inn noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, må si jeg er interessert i samme produktet. 

 

Hva med det her.. Er interface på NAVI godt optimalisert for USB og er det folder system? Altså kan du scrolle gjennom mappene eller ossen fungerer det? 

Nå skjønte jeg hvorfor CD-veksleren min bak er vekk.. Det har vært koblet opp til ipod tilkobling noe jeg selvsagt ikke har eller kommer til å bruke..

 

Etter å ha sett på noen videoer på youtube er det ikke også en sånn kjerring som snakker hver gang du bytter mode? 

Mediabridge kunne vært en god start for meg, jeg ville kommet langt bare med AUX og USB. 

 

Og jeg har ganske mye forståelse for kjørecomputeren, den har jeg selv og vil heller ikke miste den når jeg tenker meg om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...