Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det.

Kongen hadde jo en E38 735iL i samme farge som min før da.

 

Det er mulig, men sist jeg så han eller bilparken ved slottet i fjord sommer så var det en sort E38 , alpina felger og flagg foran. Hadde diplomat skilt så fikk aldri sjekket nr og hvilken modell det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hvertfal kongens gammle E38. Dette er bilen han kjørte selv.

Tror de hadde 2 svarte E38 som følgebiler.

http://www.tv2.no/underholdning/broom/du-kan-kjoepe-kong-haralds-luksusbmw-3193900.html

Om du leser broom artikkelen. Så var det jeg som fant de korkene Gunnar fortalte om :)

Chromelista over skiltet bak på bilen som du kan se på siste bilde i artikkelen er den som er på bilen min her :P

post-49693-0-33608500-1401122484_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010 står det. Den bilen var her inne en stund også. Eieren har etter min mening "tullet litt vell mye" med denne spesielle bilen. Jeg ville holdt den original, fåå endringer iallefall. Alpinafelger og kanskje lakkert fangerene og kanalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund siden jeg var borti denne bilen. Den var orginal da han var hos meg. Men syns ikke bilen er så veldig "skadet"

Han satt inn en Nautiluz bygget kasse med 13" bass. laga eksos bak og satt på seidl bakrutesenker. ikke allverdens jobb og reversere disse tinga.

 

Tråd på bilen her.

 

Så bilen for en mnd siden ca. kjørte bak den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det var nautiluz sin 740 som ble påkjørt av en lastebil. Bakrutesenkeren og chromlista hørte til nautiluz sin bil. Jeg kjøpte den 740'n og Gunnar (E38dreamin på bimmers) var hos meg og henta litt deler fra 740'n.

Trykk på "00 BMW 740 †" i signaturen min så ser du den svarte vraka bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...