Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

VIN  WBAGG81##########

 Type code  GG81

 Type  740I (EUR)

 E series  E38 ()

 Series  7

 Type  LIM

 Steering  LL

 Doors  4

 Engine  M62/TU

 Displacement  4.40

 Power  210

 Drive  HECK

 Transmission  AUT

 Colour  ORIENTBLAU METALLIC (317)

 Upholstery  SOFTLEDER/SCHWARZ (P4SW)

 Prod.date  1998-11-30

S216A  HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S245A Steering wheel column adjustment,electr.

S261A  Side airbags for rear passengers

S265A  Tyre pressure control (TPC)

S319A  Integrated universal remote control

S320A  Deleted, model lettering

S339A  Shadow-Line

S358A  Climate comfort windscreen

S403A  Glass roof, electrical

S416A  Roller sun visor, rear lateral

S423A  Floor mats velours

S428A  Warning triangle and first aid kit

S430A  Interior/outside mirror with auto dip

S457A  Contour seat, front, electr. with memory

S494A  Seat heating driver/passenger

S496A Seat heating, rear

S500A  Headl.washer system/intensive cleaning

S508A  Park Distance Control (PDC)

S522A  Xenon Light

S549A  Exklusiv-Uhr

S609A  Navigation system Professional

S620A  Voice control

S624A  BMW HANDY (SIEMENS)  Freisprechanlage für C-Netz

S670A  Radio BMW Professional RDS

S672A  CD changer for 6 CDs

S677A  HiFi system Professional DSP

S710A  M sports steering wheel, multifunction

S780A  BMW LA wheel, M parallel spoke

L801A  National version Germany/Austria

S863A  Dealer List Europe

S879A  On-board literature, German

S915A  Omission of outer-skin preservation

S202A  Steptronic

S210A  Dynamic stability control

S548A  Kilometre speedo

S431A  Interior mirror with automatic-dip

S459A  Seat adjustment, electric, with memory

S473A  Armrest front

S488A  Lumbar support, driver and passenger

S602A  On-board monitor withTV

S694A  Provisions for BMW 6 CD changer

Bilen er senket 50/50 godkjent i vognkort.

Valsa hjulbuer og det er noe tonede bakruter.

Usikker på om intreøret er orginalt i bilen. Trodde bare 750 hadde dette.

Bilen er importert fra tyskland i 2011.

Planen er og sette på alpina front og 20" alpina hjul. Få eksos med litt tøffere lyd.

Kanskje M5 speil. Kommer ikke på noe mer nå. Men kan jo være noe småtteri jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er trekkt i skinn istede for noe som ligner skinn. Om du ser på bilde av tv'n og det siste bildet så ser du sømmene i skinnet. Vanligvis er det ikke slike sømmer i midtkonsoll, dashbord og dører. Tror bare 750 har det. Lenger oppe her kunne du også se $piff trodde det var 750. Det er sikkert pga intreøret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. På 750 så går det en trelist på B stolpen mellom lista på frem og bakdør. Ser mer komplett ut med list der også. Mulig det kunne leveres skinn i flere modeller enn 750. Men det vet jeg ikke helt sikkert. Utstyrslista mi sier contour seter også. Men er vel ikke det som står i bilen min? Om ikke sportssetene heter contour da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny E38.

Ikke så uvanlig med utvidet skinn på andre modeller enn 750. Så lenge du har nappaskinn er det med utvidet skinnpakke. Da i dører og midtkonsoll. 750 har også skinn på dashbordet.

"Sportsseter" på E38 heter Conturseter. De klart beste setene på E38 syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Er skinn på alt utenom på selve dashen. Og det syns jeg egentlig er best. Jeg syns faktisk den sømmen som går fra klima dysene midt på dashen gjør at det ser litt halvferdig ut.

Fornøyd med setene ja. Liker de best selv. Men skalle hatt masasjen fra activ setene.

Noen som vet hvordan PDC virker. Kjører sakte så begynner knappen og blinke. Men piper ikke når jeg kjører nære en vegg. Setter jeg bilen i revers så piper et pip i 3 sek. Også blinker knappen. Heller ikke nå piper det når jeg kommer nære no bak. Har sensorer både foran og bak.

Jeg har den nye trådløse telefonen. Mulig og bytte den mot en iphone dock? Så jeg har handsfree og kan spille musikk fra mobilen. Bare legge mobilen der den trådløse telefonen i bilen har docking nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Er skinn på alt utenom på selve dashen. Og det syns jeg egentlig er best. Jeg syns faktisk den sømmen som går fra klima dysene midt på dashen gjør at det ser litt halvferdig ut.

Fornøyd med setene ja. Liker de best selv. Men skalle hatt masasjen fra activ setene.

Noen som vet hvordan PDC virker. Kjører sakte så begynner knappen og blinke. Men piper ikke når jeg kjører nære en vegg. Setter jeg bilen i revers så piper et pip i 3 sek. Også blinker knappen. Heller ikke nå piper det når jeg kommer nære no bak. Har sensorer både foran og bak.

Jeg har den nye trådløse telefonen. Mulig og bytte den mot en iphone dock? Så jeg har handsfree og kan spille musikk fra mobilen. Bare legge mobilen der den trådløse telefonen i bilen har docking nå?

Da er det en eller alle sensorer på PDC'n gåen. Du kan kjøre PDC diagnose for å finne ut hvilke PDC som må byttes. Jeg tok det på X5'n til kjerringa og fant ut at 1 ikke var defekt.. :lol:

Det er nok ikke så mye å velge i av org. iphone docking på E38 tror jeg, men det er vel mange som setter inn slike som det her ? http://www.ebay.com/itm/BMW-7-SERIES-E38-SPEC-DOCK-iPOD-iPHONE-DOCK-1994-2001-BMWE38V2I-/221142282349?pt=UK_Holders_Mounts&hash=item337d1b706d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...