Gå til innhold

Norbakken's E28 518i - Til salgs


Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål til dere med litt bedre verkstedfasiliteter enn ei gate på Bislet:

Er det noen som ha mulighet til å skifte traversforingene for meg? Jeg har rett og slett ikke tid og sted :? Eller forslag til andre som kan? Har vært i kontakt med Alf Lie, men det kosta en del, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom en etterlengtet pakke i posten. Skiltene på bilen bar tydelig tegn på sine 28 år, så da tenkte jeg at nye var på sin plass :)

Så stakk jeg innom Bavaria for å høre om de hadde skruer og hetter til frontskiltet, og jammen stilte de ikke med ei skiltplate også :P

txo1hpff8osainrmmzqf.jpg

o1zcdrsvneduh09em9n3.jpg

k7d2nifxpusl7e2fyid6.jpg

pcors7dv66ang0ngtvo9.jpg

Og så var skiltlysene mine ganske ille tilredt så de fikk seg et etterlengtet grønnsåpebad... og de ble nesten som nye! :D

ciw545d20gx6h7n4fk1l.jpg

9b7kkj3dgaks9a7vh5cs.jpg

0epjsiwj6xic5euc2wue.jpg

Ikke noe stor og spennende update, men små gleder i E28-hverdagen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! I dag har jeg hatt min siste muntlige eksamen, og dermed har jeg avslutta 6 års utdanning! Det føles ufattelig godt!! :D

Og så fikk jeg adapter til kassettspilleren i posten, så nå mangler jeg bare en kode for å få lyd i opplegget 8)

fslvvu5ajud1ih2ipd7b.jpg

vdomhw5er7b5raj7dhpq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Klassiker! Noen spesiell grunn til at du valgte en spiller fra E36 med kassett istedenfor CD?

Gratulerer med fullført utdanning også! Jeg henger litt etter deg der, har 5 år igjen og har gått et år :P

Takk for det! Du har noen år igjen da ja, men hvis det er en trøst så går det ganske kjapt :P

Valgte kassett fordi det var det som var originalt i bilen, får se om jeg med tiden kobler opp et aux-system...

Sjekk ut: http://www.radiocode.ivgsoft.com/

Den siden fungerer knallbra, har brukt de selv! :)

Jeg har vært i kontakt med Bavaria og fått hjelp fra dem, men vet ikke om det funker enda, skal sjekke ut linken om ikke :wink:

Dette er virkelig en koselig bil :) Blir så glad når jeg ser slike, bra du tar vare på den og holder den original :D

Jeg liker den veldig godt, hyggelig at andre også gjør det! Prøver hvertfall å stelle litt pent med den :)

Gratulerer med utdannelsen! Er det lov å spørre hva du titulerer deg som? :P

Godt å se at en gammel traver får stell som fortjent ;)

Takk! :) Hehe, jeg er nå Cand.theol, eller teolog, på litt mer forståelig språk. Enda mer forklart betyr det at jeg er utdanna prest :D

Hyggelig å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du er prest, det er ett sjeldent yrke blandt unge nå til dags :) Husker jeg leste i Farhfreude om en prest som kjørte E34 M5 8) Litt av en bil å kjøre kirkens ærender med :wink:

Lykke til med jobb :D

Hehe, det er ikke fryktelig mange av oss nei, og enda færre som kjører BMW :P

Skal ikke se bort fra at det kommer en M i min samling en gang, står hvertfall høyt på ønskelisten!! :)

Skal du på E30Meet med E34'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • norbakken changed the title to Norbakken's E28 518i - Til salgs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...