MortenTouring Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hei! selger div. ting som jeg vil bli kvitt, skal mer eller mindre bare ha en symbolsk sum LISTENE: - Listene skal være originale M3-lister ifølge forige eier. De har noen få småe riper men ingen som har gått igjennom lakk, bortsett fra en liten skramme som vises på bilde. Solgt! LUFTFILTER: - Luftfilteret er kjøpt på GS-bildeler og er ikke brukt, bare prøvd montering. Jeg er ikke helt sikker på hvilke biler de skulle passe men tror det var m50b25, passer sikkert alle m50'er. Skal vell ikke være noe forskjell dær? 100.- FRONTSTYKKE u/vask: - frontstykke er kjøpt på koed, ikke brukt. Facelift. 300.- Om noen synes det er noe(n) helt absurde priser så kom med bud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Vil helst ikke sende, men må man så må man Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
engern Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Er listene til sedan eller coupè? Hvis de er til sedan så er jeg interessert i å kjøpe de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 ups..glemte å skrive det, de er til coupe. Ser det forsåvidt på lengden på listene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shivis9 Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Jeg tar gjerne de M3 listene, om du fortsatt har dem? : )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The StigMeister Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Hvilken fabrikat er luftfilteret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Jeg tar gjerne de M3 listene, om du fortsatt har dem? : )) Listene er solgt, dessverre. Har ikke vært innom Bimmers på en stund så har ikke fått oppdatert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenTouring Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Hvilken fabrikat er luftfilteret? Er ikke sikker på det, kjøpte det fra GS for lenge siden så husker dessverre ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The StigMeister Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Hvilken fabrikat er luftfilteret? Er ikke sikker på det, kjøpte det fra GS for lenge siden så husker dessverre ikke. Okei. Byr 100 da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts