Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Alt nytt krever tilvenning. Det jeg ikke liker foreløpig er at det blir mye mer scrolling. Hvert innlegg trenger rett og slett mer plass, fordi hver profils info er mer fremtredende enn hva de faktisk skriver. "Rammene" har også blitt mye større. Jeg er overhodet ikke interessert i å se lange signaturer og profilbilder, jeg vil se hva som skrives. Synes også forumet er mer tunglest enn før pga. dette.

 

 

+1. 

 

 

 

 

Admin:

 

Prøv å lag den visuelle layouten så lik som den forrige iforhold. Det er vel mulighet for å justere endel tenker jeg :) Innleggene tar definitivt for mye plass. De blir "stykket opp" og jeg får en svak følelse av å lese på amerikanske forum. Alle fargene på + og minus knapp blir fort også ekstra stress for de med konsentrasjonsvansker. Finner det også distraherende å ha grønn og rød farge til høyre på hver inlegg på + og minus knappene. Fint om ihvertfall det kunne vært en funksjon så man kunne skrudd disse av. Slitsomt da øyene dras ut dit hver gang man fullfører en setning. Sånne småting er forskjellene mellom om et forum er behagelig eller slitsomt å lese på (inkl store signaturer med bilder og annet F skap :)

 

Så lurer jeg også på om dere kan gjennopprette "saved files" mappa? Innboksen er jo lagret ser jeg, men ikke saved files mappa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at forumet skalerer på bredden, men bare opp til et visst nivå.

Det er nok grunnen til at det kan virke litt skarpt, og er nok også grunnen til at som noen nevner at profilinfoen tar større plass enn innlegget.

Ang bruk på mobil så bruk tapatalk. Er jo like genialt nå som på forrige versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er einig med mykje som blir skreve her. Om att forumet er annerledes og heilt klart er ein tilvenningssak ifra det gammle.

Men at forumet er "øydelagt" vil eg ikkje påstå.

Ting treng tilvenning, og med forslag ifra brukarar vil eg tru att forumet kan bli betre en nokon gong :)

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterte ett annet sted før jeg så denne posten.

 

Jeg synest det er fryktelig mye luft mellom innhold på sidene, så det tar fryktelig mye "plass" uten å være til nytte. Fryktelig mye mer skrolling opp og ned nå  iforhold til "gamle dager". Klar over at mange sikkert sitter på padder å skroller osv, men for oss med pc og mus er det litt voldsomt. Tror jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettversjonen ser ut til å fungere greit så langt, savner pm knappen under innlegg, men det går seg vel til:-) mobilversjonen var det værre med, skjønte ikke helt hvordan man blar f.eks til siste side i en tråd, fikk bare til å bla en side av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...