Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare meddele at MKJ (og dermed "nye eiere av bimmers") tok kontakt med meg på PM. På en svært ryddig og høflig måte. Jeg synes dette var en bra greie som fremmer dialog i stedet for at vi blir stående fast i samme spor her. Mitt inntrykk av han er betraktelig bedret, og jeg har litt troa på at dette blir bra. Vi (som i oss som har vært misfornøyde) kom nok bare litt skjevt ut med nye eiere, av flere årsaker, noe på oss, noe på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker kjøp & salg tilbake til hvordan det var..

Nå har jeg vært aktivt medlem på bimmers i 8år, og synes det er trist slik forumet er blitt endret!

For meg har bimmers.no vært en del av hverdagen. Men nå har forumet blitt vanskelig å bruke og alt er uoversiktlig..

Hvorfor endre noe som fungerte bra? Bimmers.no var vell såvidt meg bekjent norges beste bilrelaterte forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med "den harde kjerne", det er jo bare pisswasser.

Det sitter mange med mye kunnskap igjen på dette forumet.. det er kanskje ikke de som poster 20 ganger om dagen men..

Tipper at dette forumet blir ålreit tilslutt, men at de nye eierne hadde tanker og visjoner om hvordan dette skulle drives er det ikke noe tvil om. De har antageligvis sett at det ikke er bare bare.. og retter seg inn sakte men sikkert.

Når det er sagt stiller jeg meg nøytralt. Syns det er unødvendig å skape ett nytt forum, men poster like gjerne der om det blir dødt her.

Men har troa på at det ikke blir så værst her tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...