Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Er det mulig og forandre fargen på de knappene oppe i høyre hjørne på det svarte feltet? Varsler, meldinger etc.

Jeg bruker Opera på PC og da synes de ikke i det hele tatt mens på nettbrettet mitt er de svakt grå. Det er en dårlig farge på svart bakgrunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Er det mulig å få tilbake slik at uleste tråder framstår med bold font? Nå er alle med vanlig font uansett.

Hos meg er det to forskjellige fonter hvis man går inn i kategoriene mens på framsiden er det kun en font uansett om det er leste tråder eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at den nye versjonen begynte fra den som var helt i starten så har jeg brukt bimmers veldig sjeldent! det første som er veldig irriterende er at du ikke får opp den vanlige menyen som var før, da må du inn på en helt random tråd, for så og gå tilbake i menyen for å få fram alternativene, utrolig tungvindt system! Savner også det knappene øverst i høyre hjørnet hvor man kunne se nye innlegg og innlegg man har kommentert på. Har vurdert å opprette en tråd her på min bruksBmw men kjenner jeg ikke "gidder" for brukervenbligheten her er utrolig dårlig! Veldig synd, tror mange har detti av fra forumet nettopp fordi den gamle var mye lettere å bruke å man kunne bare sveipe innom lett å lese 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...