Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde ikke vært dumt med en funksjon der man ble tvinget til og velge hvilken bil det gjelder. Det er så mange som slenger ut et spørsmål, uten å nevne biltype, modell osv. Så da må man spørre hvilken bil osv..

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært dumt med en funksjon der man ble tvinget til og velge hvilken bil det gjelder. Det er så mange som slenger ut et spørsmål, uten å nevne biltype, modell osv. Så da må man spørre hvilken bil osv..

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

 

Jeg har litt troen på påtvungede tags slik du nevner. Hadde vi kunne kombinert dette med en link til en modelloversikt med motoralternativer etc. hadde det vært mye lettere for brukere å identifisere sin egen bil/motor, for så å kunne få dette med på korrekt måte i innlegget sitt. Det er temmelig mange i dag som bruker Tags feil, så en liten intro i bruken av disse hadde sikkert heller ikke vært noen dum idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært noe.

Jeg la foresten til tags på diagnosetråden min, prøvde og søke etter en av taggene men tråden kom opp langt langt nede i søket. Kom mange prosjekttråder og andre ting før, som ikke hadde tagger. Noen spes. Grunn til det?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist du skal svare på et inlegg/tråd med PM så savner jeg den "send PM knappen" 

Var mye greiere å ha den enn å trykke inn på avataren til brukeren du vil kontakte å skive i emnefelte hva det dreier seg om. Hadde vert fint å fått den tilbake.

Bare ta musen over brukernavnet så får du valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...