Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

det vises hos meg også nå. :)

No ser eg at det står på kategori-framsida ja!

 

Men det står ikkje når man er inne i tråden.. Vertfall ikkje hos meg..

 

EDIT:

 

Som gss beskreiv før meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg syns nye bimmers.no har blitt VELDIG VELDIG bra!

Litt uvant til og begynne med, men alt er vanesak. Nå går det på skinner!
 

Syns spesielt Startsiden har blitt mye bedre, og de som drifter siden er svært flinke til og legge ut nyheter og oppdatere hele tiden!

Håper det fortsetter sånn!

Og når det kommer til og bli "betalingsforum", hadde det ikke gjort meg noen ting og betale noen få hundrelapper i året, så lenge de som driver siden fortsetter og drifte og oppdatere.. 

 

 

Applaus til nye eierne!  :bounce:  :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan si meg hvordan jeg endrer overskrifta i en tråd? finner ikke helt utav det :)

 

Hei Aalgaard!

 

For å endre overskriften i en tråd må du gå til første post for så å trykke "Rediger" knappen (som er en link som blir blå når du beveger musen over den) som er ved siden av "Multisitat" knappen. Når du trykker på denne så får du muligheten til å endre innholdet i første post. Trykk på "Bruk full editor" knappen, å når du da kommer inn i nytt bilde så vil du få mulighet til å forandre "Emnetittel", som da er overskriften til tråden :)

 

Husk dette kan kun gjøres via førstepost i tråden.

 

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At plattformen virkelig hadde behov for en oppdatering er fullt forståelig. Når denne først kommer blir det en massiv bombe som slår ned blant bimmers folket og vi ser da bl.a. i denne tråden både positive og negative tilbakemeldinger.

 

Hadde denne oppgraderingen skjedd under Gunnar hadde det neppe vært noen store protester. Men forandringen blir veldig merkbar når det skjer av "fremmedfolk" med Audi-avatar.  Blir litt som når man får ny sjef som skal revolusjonere arbeidsplassen.

Selv synes jeg fortsatt forumet er litt tyngre å surfe rundt i enn det gamle. Teknisk-avdeling funker ok som den er - viktigere med gode overskrifter (ikke type "jeg trenger hjelp") enn flere underfora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde denne oppgraderingen skjedd under Gunnar hadde det neppe vært noen store protester. Men forandringen blir veldig merkbar når det skjer av "fremmedfolk" med Audi-avatar.  Blir litt som når man får ny sjef som skal revolusjonere arbeidsplassen.

Selv synes jeg fortsatt forumet er litt tyngre å surfe rundt i enn det gamle. Teknisk-avdeling funker ok som den er - viktigere med gode overskrifter (ikke type "jeg trenger hjelp") enn flere underfora.

Er veldig enig der, og Audi avataren provoserer mange hehe :) Ting har jo skjedd brått og brutalt med nye eiere og det er vel derfor det er litt mye negativ blest rundt forumet for tiden. Rent funksjonsmessig fungerer det veldig bra nå hos meg, personlig har jeg nå blitt vant til at bimmers er slik, og synes den er meget god å navigere i.

 

Jeg merker allikevel noe negativt, og det er hva slags farger forumet kjører på. Etter oppgraderingen har jeg måttet skru contrast og brightness helt ned på 0 for å klare å lese lengre tråder uten å ta så ofte pauser. Jeg høres kanskje litt lysfølsom ut, men jeg har med oppgraderingen avdekket at jeg har svekket syn og må derfor til øyelegen for synstest \:D/  Takk Bimmers.no :bart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Den Audi-avataren ja.. wackamole var så uheldig å anskaffe seg denne like før han fikk den tekniske oppgaven med Bimmers. Ryktene vil ha det til at det var etter sterkt press fra hans samboer, og at den ble anskaffet for å bevare husfreden. Personlig har jeg en mistanke om at taktikken med avataren går ut på å vise til hvor mye tyn han får for bilvalget sitt, slik at han bare blir nødt til å bytte. Om ikke, så skal jeg egenhendig kjøpe han en BMW(budsjettet sier skala 1:24, men med makrolinse på kamera burde det holde til at han kan få fjernet det bildet der i det minste  :D ).

 

Hadde vi ikke byttet plattformen, hadde vi bare sittet og vært passive eiere. Vi kunne ikke bygge videre på en sløv og gammel software som både var usikker og tungdrevet, så det var bytte eller ingenting. Helt klart smertefullt når alt ble helt nytt samtidig, også for oss  ;-)

 

Vi fikk litt tilbakemeldinger på at den nye siden var "skarp" og ubehagelig å lese, så wackamole fikk justert ned "deafault" tekstfarge fra helt sort til mørk grå. Bakgrunnen i tekstfeltene er fortsatt helt hvit, og kanskje det er denne vi bør gjøre litt grå. Eller i alle fall eggehvit? Litt uheldig om forumet skjærer i øynene i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... har ikke vært så mye på bimmers de siste mnd men jeg finner ikke den gamle tråden min igjen. har den forsvunnet?

 

klikker jeg på linken i min profil så får jeg bare feil opp.?

Send i så fall en PM til wackamole, så tipper jeg han får sporet den opp og rettet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og prøver å lete opp en gammel tråd jeg laget for mange år siden, men klarer ikke å søke den opp.
Husker selvsagt ikke ordrett hva jeg skrev, men klarer ikke finne den på generelle søk heller.

Savner muligheten til og SØKE i mine EGNE innlegg. Og å kunne søke kun i søkeresultater, altså du søker etter noe, og så kan du søke en gang til men kun i resultatet av det første søket.

 

 

Får ofte ingen treff på "vanlige" ord som ofte blir brukt også.. :)

 

 

 

Edit:
Fant den endelig, den hadde ordet "intensiv" i topic, etter jeg søkte etter "intensiv" i forum, fant jeg ikke tråden. Men den kom opp langt bak når jeg søkte på "intensive".. Merkelig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG en ting til som er irriterende. Jeg kan ikke lengre høyreklikke på bilder for å kopiere, lagre eller kopiere bildeadresse. Hva er det godt for?

 

Hvilken nettleser bruker du? Går helt fint i Opera. Både bilder som er merket med bimmers-logo og andre bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...