Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde faktisk litt planer om å kjøpe det. Men mine kunnskaper på data er lik 0.

Jeg ønsket å betale ca 200 kr i året her, og ikke på annonser. Da blir det kun finn og face.

Har ikke solgt noe her inne på lenge, og virker som det går den veien høna sparker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert stemme, men kanskje noe skulle vært gjort med det? ettersom alt er "hot" :P

Men hva i all verden skulle det vært satt til? Setter vi den til 100, så vil det fortsatt være mye hot ser jeg  :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagelig om du har mistet troa på Bimmers.no som BMW-forum. Jeg får virkelig håpe det er midlertidig.

 

Tar jeg  for øvrig en kjapp opptelling i hodet så har de nye eierne i alle fall hatt 10 ulike BMW opp igjennom. Selv har jeg hatt 3, og er på utkikk etter min 4. nå.

Når det kommer til økonomi så er vi vel noen hundretusen i minus så langt, så når det kommer til pengeinvestering kunne man nok ha funnet på noe annet  :lol:

 

Jeg unner fruen masse av din tid, men håper da virkelig du fortsetter å henge litt rundt her fortsatt da  ;-)

Jeg for min del synes Bimmers mista litt håp med den nye looken (vanlig forumlook, gamle var mer oversiktlig + penere i mine øyne), men hvis dere hadde klart å lage et skin som likner på det gamle, kanskje flere blir fornøyde? ;) Feil tråd å poste dette i :(

 

Og nye kjøp og salg funker ikke, det er testa før på Mopedportalen. Folk bruker det mindre, aktiviteten synker og bare gamle (sjarm)troll bruker forumet i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...