Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Det at forumet måtte oppgraderes er jo det ingenting å diskutere, bare les hva MKJ skriver. Det at plattformen er ny er for min del greit, men få ut ett skin som minner om det gamle. Per dags dato virker forumet ekstremt sterilt og tamt, i likhet med mange andre forum som dcn etc som nytter den samme. Jeg kjenner meg godt igjen i hva mange skriver om gamle bimmers, enkelt og greit pga man slapp følelsen av å sitte på ett tannlegekontor slik man gjør nå.

 

Noe slikt som dette går derimot begge veger, mang en bruker har mint meg på historien om prinsessen på erten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å drive bimmers.no og IKKE vite hvem hylle er, det kvalifiseres som IKKE bmw intrerisert spør du meg...

Og hvordan kan du mene att det gamle hadde blitt dødt om kort tid? Det har vart i nesten 10 år og bare blitt bedre og bedre....

Hm.. jeg som trodde jeg var bmw interissert. Fan og, får bare selle bmwen min da.

Neida, men jeg har ikke en ringe anelse om hvem denne hylle er, men jeg syns han burde jekke seg ned et par hakk, sånne utspill burde han holde seg for god for.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns neesten dere fortjener det, ingen av dere har tydeligvis vært her inne før, og gjør stikk motsatt av hva samtlige brukere her vil att forumet skal gjøres, jeg har vært her siden 07 og aldri har det vært så mye negativt som nå.

Tror dere tjener mer på faktisk å høre på vi som har bygd opp forumet sier, det er trossalt vi som bruker dette til å dele alt mulig og ikke kun for å tro att vi tjener penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det nye forumet er en del mer tungvint og vanvittig uoversiktig,ikke all forandring fryder kjenner jeg.

å jeg ser det at jeg er på ingen måte aleine å mene dette,men det er kansje mange som syns det nye er mye bedre,ikke veit jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan det kan være så mye syting over ny plattform.

 

Syntes kansje designet burde endres til noe litt mer bimmers aktig. Da dette er default template og ser vel, tannlegekontor ut.

Men når det skal sies, er det virkelig designet på siden folk kommer inn hit for ? eller er det erfaringer/meninger/diskusjoner og informasjon ?

Som i bunn og grunn består av tekst, og noen enkle funksjoner for å skrive og dele.

 

Det er sikkert noen unødvendige funksjoner her og der, men er jo ikke værre enn og overse dem.

 

Jeg sier, gi det litt tid og en sjangse :wub:

 

Personlig så driter jeg litt i hvordan siden ser ut så lenge jeg har de funksjonene jeg trenger her inne som i hovedsak er søke og skrive.

 

ps: Får sikkert pes for at jeg nylig er registrert, men jeg har hengt rundt her en god stund før jeg registrerte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det innholdet som er viktigst, men det er også viktig at ting er oversiktlig og lett å finne, ellers så mister man fort interessen. Jeg personlig synes at den nye salgsdelen er alt for rotete, men nå begynner vel jeg å bli alt for gammel...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og gjør stikk motsatt av hva samtlige brukere her vil att forumet skal gjøres....

Nå snakker du på vegne av meg ser jeg, ettersom jeg er en del av "samtlige".

Jeg er ikke enig, og ser at det er veldig mye bra som blir gjort. Men at du snakker for en stor del av de som engasjerer seg i denne tråden kan kanskje være mer riktig.

Jeg vil tro det er en stor del også som enten mener det er bra, eller som ikke mener noe i det hele tatt. De gidder stort sett ikke si noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å drive bimmers.no og IKKE vite hvem hylle er, det kvalifiseres som IKKE bmw intrerisert spør du meg...

Hahaha, det her var bare idiotisk skrevet.

Jeg har ikke peiling på hvem hylle er, ikke har jeg behov for å vite hvem han er heller, men jeg er godt over gjennomsnittet BMW interessert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg irriterer meg over er at hvis jeg har siste innlegget i en tråd, så kan jeg ikke svare igjen... da må noen andre gjøre det først. er vel for å unngå "spam" og sånt. men skulle trengt å bumpa noen salgstråder!!! ellers er forumet helt OK. likte det bedre før, men funker nå også. men som flere sier så er det blitt litt vel mye ting og uoversiktlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg irriterer meg over er at hvis jeg har siste innlegget i en tråd, så kan jeg ikke svare igjen... da må noen andre gjøre det først. er vel for å unngå "spam" og sånt. men skulle trengt å bumpa noen salgstråder!!! ellers er forumet helt OK. likte det bedre før, men funker nå også. men som flere sier så er det blitt litt vel mye ting og uoversiktlig

Vi lanserte i går en ny løsning for Kjøp & Salg her på Bimmers. Fint om du kan opprette dine annonsene på nytt her  :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig ikke sutringa her må jeg si. Ja, forumet ser litt annerledes ut enn før, men jeg finner fremdeles like mye info her som tidligere. Samme trådene, samme folkene som snakker om stort sett akkurat det samme som før..

Har vært på e46zone (samme platform som den nye her) samtidig som bimmers en god stund og har aldri syntes bimmers var nirvana i forhold.

 

Se så traurig det egentlig så ut:

Bimmers
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på noen måte mulig lage en funksjon som man kan velge old school skin og det nye?

Det vil bli svært vanskelig ettersom det ikke ligger samme plattform i bunn. Men når det gjelder design, så har vi noen spennende tanker på gang vi snart skal lufte offentlig her. Stay tuned  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medlem siden oktober 2006, må si meg enig med hylle, og mange andre her. Det nye forumet er ikke som JEG vil ha det, kan ikke si at ALLE på bimmers hater det, som Morty skriver. Men hvis målet er å ha ett bra forum for BMW entusiastene, så har du ikke truffet med det nye designet, og den nye forumplattformen. Personlig så har jeg nesten ikke vært her inne siden dere tok over, synes det var mye bedre før. Skal man drive noe som dette, så må det være via donasjoner og sponsorer, IKKE av brukerne selv. Kommer i allefall ikke til å være aktiv her inne slik det er nå. Usikker på om hylle sitt nye forum er noe for meg, men dere må begynne å høre på brukerne hvis dere ikke vil miste de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...