Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Den gamle salgsavdelingen er stengt til fordel for denne:

http://bimmers.no/classifieds/

 

 

Da Bimmers.no nå endelig har fått en egen seksjon for Kjøp & Salg, vil det ikke være mulig å legge inn nye annonser i dette forumet. 

 

Hele seksjonen vil stenges ca. 15.11.13. Vi ber og at de som har annonser direkte i forumet flytter disse så snart som mulig til den nye seksjonen for Kjøp & Salg her.

 

Her kan du få mer informasjon om nye Kjøp & Salg.

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner meg ikkje på den nye søkefunsksjonen.

 

Før kunne eg søke i søket om eg husker rett, kunne ihvertfall søke etter enkelt ord etterhvert og fant til slutt det eg leitet etter.

 

Eg prøvde i natt å finne tråden til  Ryeng1 sin gamle e60, denne søkte på og fant ved å søke e60-wide-low.

Da poppet den rett opp, men eg finner ikkje ut hvordan eg skal finne den no :P

 

Noen som vil guide meg igjennom søket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner meg ikkje på den nye søkefunsksjonen.

Før kunne eg søke i søket om eg husker rett, kunne ihvertfall søke etter enkelt ord etterhvert og fant til slutt det eg leitet etter.

Eg prøvde i natt å finne tråden til Ryeng1 sin gamle e60, denne søkte på og fant ved å søke e60-wide-low.

Da poppet den rett opp, men eg finner ikkje ut hvordan eg skal finne den no :P

Noen som vil guide meg igjennom søket ?

Forstår ikke helt dette jeg heller, leita etter en tråd jeg laga for mange år siden, søkte nesten ordrett etter topic, men ikke fan om jeg fant den, etter og kikka over 5-6 sider fant jeg den på 6 side, og da hadde jeg bort imot ordrett søk. Kom mye rart som ikke ligna i det hele tatt på de første sidene.

Og jeg også savner funksjonen og søke i søkeresultatene.

Er dette noe som kan fikses?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt dette jeg heller, leita etter en tråd jeg laga for mange år siden, søkte nesten ordrett etter topic, men ikke fan om jeg fant den, etter og kikka over 5-6 sider fant jeg den på 6 side, og da hadde jeg bort imot ordrett søk. Kom mye rart som ikke ligna i det hele tatt på de første sidene.

Og jeg også savner funksjonen og søke i søkeresultatene.

Er dette noe som kan fikses?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Vi er ikke spesielt fornøyd med søkefunksjonen nei.. Vi kommer til å jobbe mot å ta i bruk en annen type søkemotor framover. Det er dessverre ikke gjort å bytte ut denne på dagen. Vi må teste litt, men skal komme i mål med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil da tråden komme opp når jeg trykker "Mine innlegg" på samme måte som om jeg har postet noe?

 

 

Ser ikke slik ut nå, det kan kanskje ordnes MKJ?

Men du kan velge om du vil få epost varsel hvertfall.

Hmm.. Mulig jeg misforstår, men kan denne linken hjelpe på det du spør om?

 

post-75918-0-93905700-1382285691_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke virket det, da jeg får beskjed om at jeg følger ingen tråder.

 

Men uansett så blir det heller og gi et innlegg for å følge tråden slik at tråden kommer opp når jeg trykker "Mine innlegg".. Er slik jeg bruker forumet.

Regner med det er slik de fleste andre bruker det også? Er jo bare irriterende/stress å få mail hver gang noen svarer i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke virket det, da jeg får beskjed om at jeg følger ingen tråder.

 

Men uansett så blir det heller og gi et innlegg for å følge tråden slik at tråden kommer opp når jeg trykker "Mine innlegg".. Er slik jeg bruker forumet.

Regner med det er slik de fleste andre bruker det også? Er jo bare irriterende/stress å få mail hver gang noen svarer i en tråd.

Det var da pussig. Er det flere som har dette problemet? Jeg får opp alt jeg følger, og kan sortere på dette viset:

 

post-75918-0-58421900-1382288626_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da pussig. Er det flere som har dette problemet? Jeg får opp alt jeg følger, og kan sortere på dette viset:

 

attachicon.gifavhuk-foelg.jpg

 

Sorry, prøvde å følge en tråd i sted og det funket ikke.

Prøvde nå og følge denne tråden og da fungerte det. Sikkert bare jeg som gjorde noe feil i sted og ikke bekreftet å følge e,l..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler som navnet tilsier om tilbakemeldinger på Bimmers.no og hvordan vi skal utvikle det framover. Og slikt hører ikke hjemme her. Jeg velger å tolke deg dit at mangelen på merknad for redigering med off topic som grunn er det du reagerer på, og det skal vi ta til oss :)

 

Jeg forstår ditt synspunkt når det gjelder tråder vi har valgt å framheve under DIY og Prioriterte tråder. Det er ganske mange delte meninger på denne og evt. oppdelig, men etter tilbakemeldinger velger jeg å tro at det ikke er noe stort problem med ressurstrådene som ligger der pr. dato (det er for øvrig ikke jeg personlig som har valgt dem ut). Kanskje det blir en endring i hvordan vi får fram både spesielt gode tråder og matnyttig informasjon i framtiden, og du må gjerne bidra med nye forslag på akkurat dette

 

 

For å si det enkelt da, INGEN har noensinne klagd på løsningen som var der før, med et par gode stickyer på toppen av teknisk. Du er den absolutt første som har et problem med dette. Det har aldri vært snakk om 1/3 av første side som du sier, det er i alle fall ikke det jeg får med mine mattekunnskaper, og det er slik de aller fleste forum velger å løse det, fordi det fungerer. Hvorfor fungerer det?

a) Den som et ute etter å sjekke noe i tråden igjen vet umiddelbart hvor han finner denne. Ikke "levende rundt" i en eller annen kategori, men på toppen av teknisk.

B) De som lager nye tråder for hver minste ting, er allergiske mot å søke, får ikke et bedre insentiv for å drite i dette enn at tråden som omhandler deres problem henger rett foran øynene deres! Det er bare å se hvordan trafikken allerede er kraftig redusert på disse trådene, og det igjen tenderer til "fritt fram" i teknisk.

 

Det er åpenbart at du ikke har brukt alt for mye tid her fra før, for da ville du sett dette. Det eneste problemet med stickyer som de var, er at diagnosetråden ikke var en del av dem.

 

Hva med alle disse andre gode trådene da? Jeg har sagt mitt om e60 tråden og de andre. Inntil noen gjør et stykke arbeid og skriver en ordentlig innholdsrik og givende første side, så er det faktisk bare interessante tråder, som mye annet i forumet, og ligger under teknisk som resten. Diy? disse samles, som før. Det vil bli uendelig mange av disse, som etter hvert gjør disse "stickyene" usynlige.

 

For innholdet i forumet sin del, så er den måten som var brukt tidligere å foretrekke. Dersom du er ute etter mest mulig sidevisninger og poster på statistikken av økonomiske hensyn, så er det best sånn du har det nå. Men det svekker kvaliteten på det som surrer rundt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...