Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

En kan vel også legge opp flere themes, så folk kan velge layout selv.

Skjønner ikke at folk tilter sånn over ubetydelige småting, så kort tid etter en omlegging av hele systemet.

Forumet har nå potensiale til å bli bedre enn noen gang, og det må folk forstå. Hvorfor ble ikke hylle og de andre bare med i den eksisterende konkurrenten istedet for å starte eget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sku tru at det viktigste på ett forum var folket som skrev noe der, og ikke hvordan det så ut eller hvor knappene stod!

Alt er kun en tilvennings sak! Syns det er veldig trist om vi nå deles opp i 3 forum! Liker å ha alt samlet jeg da, enklere å følge med!

Når det er sagt, så må jeg skryte av det nye bimmers! :) kjempefint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan vel også legge opp flere themes, så folk kan velge layout selv.

Skjønner ikke at folk tilter sånn over ubetydelige småting, så kort tid etter en omlegging av hele systemet.

Forumet har nå potensiale til å bli bedre enn noen gang, og det må folk forstå. Hvorfor ble ikke hylle og de andre bare med i den eksisterende konkurrenten istedet for å starte eget?

 

 

Den er veldig oppdelt, er bare til å trykke deg inn på de forskjellige kategoriene oppe til venstre.

 

Eksisterende konkurrenten ? BMWCCN?

 

Ang inndeling så ser det sikkert bedre ut og det er klart bra med sortering når man skal arkivere noe for å lettere finne frem igjen.

Men det blir også vanskeligere og oppdage og finne uten at man leter.

Ved å fjerne Kjøp og slag delen fra forumet gjør dere samtidig slik at vi må gå inn på kjøp og salg for å lete.

Slik det var før trykker man på "vis nye innlegg" og så kan man sitte avslappet og klikke inn på de trådene man vil, men man får mulighet til å se alle trådene i både kjøp/salg, teknisk, annet bil & motorprat. osv osv.. ALT!

Et eksempel er den nye Chat funksjonen. Forstår dere ikke hvorfor det ikke er så mye aktivitet der og folk heller chatter i tulletråden?

Det er fordi folk blir ikke oppdatert på hva folk skriver. Det er en del utenom forumet som folk ikke leser i.

 

Jeg har kjøpt masse her fra Bimmers som jeg tilfeldigvis har kommet over tilfeldig fordi jeg sitter og leser i forumet.

Det vil jeg ikke gjøre lenger.

Ikke kan jeg ha min egen salgstråd som jeg redigerer etter hvert som jeg har solgt eller tilføyer nye ting i heller.

Nå må jeg dele inn alt jeg skal selge med annonser hver for seg i tilhørende kategori.

Og så forsvinner annonsen etter så og så lang tid. 

Mest sannsynligvis mye mindre visninger også vil jeg tro...

 

Har ingen som helst problem med layouten. (Jo den kunne vært mer avslappende men det går vel an og fikse på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er inne i kjøp og salg, og deretter trykker nye innlegg, så får man opp annonsene i rekkefølge etter dato. Hadde det vært mulig å kombinert dette inni nye innlegg i forumet?

Jeg er enig i det -Roger- skriver, man "glemmer" liksom hele kjøp og salg, Så jeg vil tro en slik mulighet hadde hjulpet på.

Jeg savner også en solgt-funksjon fortsatt, i tillegg kunne det gjerne stått på profilen hvor mange varer man har solgt og gjerne link til disse (stengte) annonsene, slik hjelper en god del på om man skal bedømme folk i en handel der man er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan jeg ha min egen salgstråd som jeg redigerer etter hvert som jeg har solgt eller tilføyer nye ting i heller.

Nå må jeg dele inn alt jeg skal selge med annonser hver for seg i tilhørende kategori.

 

Du er ikke nødt til å dele inn etter kategori da. Dersom du bruker "Andre deler selges" kan du fortsatt han en slik samleannonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke nødt til å dele inn etter kategori da. Dersom du bruker "Andre deler selges" kan du fortsatt han en slik samleannonse.

 

Kan hende det, men uansett vil vel bare annonsen forsvinne lengre og lengre bak til den blir slettet.

Mao, færre og færre visninger og til slutt vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er inne i kjøp og salg, og deretter trykker nye innlegg, så får man opp annonsene i rekkefølge etter dato. Hadde det vært mulig å kombinert dette inni nye innlegg i forumet?

Jeg er enig i det -Roger- skriver, man "glemmer" liksom hele kjøp og salg, Så jeg vil tro en slik mulighet hadde hjulpet på.

Jeg savner også en solgt-funksjon fortsatt, i tillegg kunne det gjerne stått på profilen hvor mange varer man har solgt og gjerne link til disse (stengte) annonsene, slik hjelper en god del på om man skal bedømme folk i en handel der man er litt usikker.

 

Jeg synes det beste hadde vært og hatt kjøp og salg som en del av forumet slik det var før.

Ang karakterer på brukere var det vi hadde en altfor dårlig løsning.

Det kan vel lett løses med at man kunne gått inn på profilen til hvilken bruker man ville og lagt igjen karakter og kommentar på hvorfor.

Enkel og grei løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel lett løses med at man kunne gått inn på profilen til hvilken bruker man ville og lagt igjen karakter og kommentar på hvorfor.

Enkel og grei løsning...

 

post-52827-0-32213400-1382446366_thumb.p

 

post-52827-0-87593300-1382446368_thumb.p

 

Eneste negative er at det er påkrevd med link til annonsen. 

http://bimmers.no/topic/770514-kjøp-salg-forslagkasse/?p=2776104

Er bare snakk om en enkel innstilling.

 

Den komplette listen over alle tilbakemeldingene til alle brukere finner du her: http://bimmers.no/feedback

Men som du ser er det ingen som har prøvd seg på det nye systemet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det, men uansett vil vel bare annonsen forsvinne lengre og lengre bak til den blir slettet.

Mao, færre og færre visninger og til slutt vekke.

 

Det kan denne fikse: http://community.invisionpower.com/files/file/5496-classifieds-push-ad/

Bumpe-knapp for annonser. Uten å poste innlegg eller lignende. Den flytter bare annonsen øverst i listen igjen. 

I tillegg har den tidsbegrensing slik at ikke alle bumper hele tiden. Som en bonus viser den også en nedtelling til neste gang du kan bumpe annonsen din.

 

Usikker på om de har implementert den her ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...