Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Nei! Har skjermen på mørkeste innstilling og midten (der teksten fra innleggene befinner seg) er fortsatt altfor skarp. Ser ut som bakgrunnen (på sidene/over/under) ble en grei tone, men det skjærer godt i øynene. Hehe. Ser ut som det er like hvitt i midten.

 

Men takk for at dere prøver! :)

 

Så kan dere jo flate ut banner/header eller hva det nå heter, slik at den får en jevn farge. Den "strukturen" som er nå var lite pen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer jo fortsatt ikke unna at de nye bimmers eierene vil prøve å ta penger av medlemmer her på forumet fremover, det har de jo allerede prøvd. Og de vil aldri kunne få inn den summen kun på annonser. Og spesielt ikke når man tenker på at de kun er her for å tjene penger. Det andre forumet er jo garantert å være gratis tydeligvis.

Hvorfor kommer du hit og prøver å dra frem mest mulig negativitet når eierne presenterer store forbedrelser av punkt som det har blitt klaget på tidligere?

Reklamefinansierte nettsider finner du overalt. Det er bærekraftig, så lenge de har trafikk. Eierne her har lovet å ikke kreve penger fra brukere, bare bedrifter, noe som i mine øyne høres helt perfekt ut. På den måten hindrer de at bedrifter kommer å fyller forumet med gratis reklame, samtidig som de får penger i kassen, som igjen kan brukes til videre utvikling av forumet. Så slipper det å bli glemt igjen på en utdatert forumplattform enda en gang.

Et forum er ikke gratis, det er alltid noen som må betale for det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Har skjermen på mørkeste innstilling og midten (der teksten fra innleggene befinner seg) er fortsatt altfor skarp. Ser ut som bakgrunnen (på sidene/over/under) ble en grei tone, men det skjærer godt i øynene. Hehe. Ser ut som det er like hvitt i midten.

Men takk for at dere prøver! :)

Da har jeg justert litt på bakgrunnsfargen i postene. Gi meg gjerne tilbakemelding på hvordan det er å lese nå :-)

\\Fredrik

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så ille det nye temaet nei! Ser litt mer "custom" ut. :)

 

Hva er egentlig hensikten med den "notifikasjonsbobla" ved siden av nicket og private meldinger?

Opner du den opp får du en liste med ting som har skjedd, men trykker du på en av trådene så får du bare opp som en beskjed og hva som har blitt postet.

Er jo ikke noe hensikt det, man vil jo gjerne gå direkte til posten, og ikke lese nye innlegg i en melding?

 

Ser ikke helt vitsen med den.. :) Jeg trykker alltid på "Mine innlegg" for og sjekke om det har skjedd noe, da får jeg også gå direkte til posten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly. Jeg husker heller ikke hva den siden heter. Såpass stor ble den...

Bmwccn er jo grei nok.

Husker det var et forum som prøvde seg for noen år siden.. Men det var vel ikke lenge det overlevde.

Ccn er jeg ikke medlem i lengre, så vet ikke om de er oppe og går engang :/

Uansett hva som skjer ang hylle sitt forum så synes jeg det er leit med noen av endringene som er gjort her inne. Tenker ikke på at fargene ble annerledes men ting som kategorisering og hovedsak kjøp og salg...

Skjønner også at det plager folk med sticky trådene selv om det ikke plager meg personlig.

Jeg kommer nok til å være aktiv der andre er aktiv med formål om å dyrke BMW interressen min.

Uansett hva forumet heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig hensikten med den "notifikasjonsbobla" ved siden av nicket og private meldinger?

Opner du den opp får du en liste med ting som har skjedd, men trykker du på en av trådene så får du bare opp som en beskjed og hva som har blitt postet.

Er jo ikke noe hensikt det, man vil jo gjerne gå direkte til posten, og ikke lese nye innlegg i en melding?

Ser ikke helt vitsen med den.. :) Jeg trykker alltid på "Mine innlegg" for og sjekke om det har skjedd noe, da får jeg også gå direkte til posten. :)

Hensikten er at du kan få varsel om noen siterer deg, om noen liker et av dine innlegg, om noen spør et spørsmål i en av kjøp og salgs annonsene dine, om det har kommet et nytt innlegg i et emne du følger, om noen gir deg en tilbakemelding osv.. :)

Dine varslingspreferanser kan endres her:

Drop-down-menyen på nicket ditt, helt oppe til høyre -> Kontrollpanel -> Varslingsinnstillinger

"Varsel" er denne varslingsmetoden.

Ser at det meste er litt dårlig oversatt, men det kommer seg vell etterhvert.

Varselen som i mine øyne er den nyttigeste er: "Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen" med andre ord, send meg en varsel om noen siterer et av mine innlegg.

Endret av Wackamole
Ny oversettelse, endret "Inline notification" til "Varsel".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut.. :cool:

Dog to problemer:

Siden passer ikke i skjermen lenger. Må scrolle sidelengs for å få med meg alt folk skriver, og da mister jeg navn og avatar-bilde så må hele tiden tilbake å se hvem som har skrevet.

Også den tingen som følger med nedover siden er jo helt på trynet. Kan såvidt se et "Epost(?)-bilde"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut.. :cool:

Dog to problemer:

Siden passer ikke i skjermen lenger. Må scrolle sidelengs for å få med meg alt folk skriver, og da mister jeg navn og avatar-bilde så må hele tiden tilbake å se hvem som har skrevet.

Også den tingen som følger med nedover siden er jo helt på trynet. Kan såvidt se et "Epost(?)-bilde"

Hei!

 

Kan du fortelle meg hvilken oppløsning skjermen din har? Og eventuelt hvilken nettleser du bruker?

 

Den "tingen" skal vi se om vi ikke får gjort noe med :)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...