Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Der var det kommet en løsning for "liker"-knappen mange har etterlyst også. :)

At det også er kommet et "liker ikke"-knapp, vet jeg ikke om jeg liker like godt.

Jeg har sett dette forsøkt på andre forum, der man måtte gå bort fra det fordi noen konsekvent hakket på ett eller to andre medlemmer ved å trykke "liker ikke"-knappen hver gang disse skrev et innlegg.

Det kan også tenkes at hvis et nytt medlem poster et innlegg litt utenfor normen for hvordan vi er vant til at et bimmers-innlegg skal være, kan dette nye medlemmet få 4-5 "liker-ikke" mot seg uten å skjønne hvorfor - og bestemme seg for å droppe bimmers for godt før han/hun egentlig hadde begynt.

Selv mener jeg det er mer redelig å skrive et kort men vennlig innlegg med en forklaring for hvorfor man misliker noe så mye at man må få gitt uttrykk for det, enn bare å trykke på knappen.

Er det forresten mulig å angre/ombestemme seg etter å ha trykket på grønn eller rød pil? :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potensielle problemer med "Liker ikke" knappen har vært diskutert før det nye forumet ble sluppet, men man får la det stå til i en prøveperiode og se hvordan det utvikler seg. Og heller fjerne det dersom det blir et problem.

Forhåpentligvis kan det bidra til at vi får færre useriøse og tullete innlegg, men dette er jo naturligvis ned til den enkelte bruker hvorvidt dette vil fungere som tenkt eller ei.

 

Den stakkaren som går mot strømmen i diskusjoner som gjerne kan alene bestå av subjektive synspunkter, kan raskt ende opp med en mengde negative "karakterer" på sin profil.

 

Dersom du ønsker å teste om man kan angre valget, er det bare å trykke + / - på dette innlegget, så finner du sikkert ut om det lar seg endre eller ei. Har ikke testet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potensielle problemer med "Liker ikke" knappen har vært diskutert før det nye forumet ble sluppet, men man får la det stå til i en prøveperiode og se hvordan det utvikler seg. Og heller fjerne det dersom det blir et problem.

Forhåpentligvis kan det bidra til at vi får færre useriøse og tullete innlegg, men dette er jo naturligvis ned til den enkelte bruker hvorvidt dette vil fungere som tenkt eller ei.

 

Den stakkaren som går mot strømmen i diskusjoner som gjerne kan alene bestå av subjektive synspunkter, kan raskt ende opp med en mengde negative "karakterer" på sin profil.

 

Dersom du ønsker å teste om man kan angre valget, er det bare å trykke + / - på dette innlegget, så finner du sikkert ut om det lar seg endre eller ei. Har ikke testet selv.

Jeg trykte på liker knappen, og greier ikke å trykke på ikke liker knappen igjen. Får ikke mulighet til å trykke på noe, annet enn "ta vekk signatur felet"  og "ignore bruker"  eller noe slikt. 

 

Jeg synes dette nye forumet ser greit ut, trenger nok litt justeringer her og der. 

Blant annet, når jeg får mail på innlegg jeg har skrevet i / andre kommentere i, så får jeg en link som IKKE går rett til topic/innlegg. Men til fremsiden her: http://bimmers.no/page/index

 

Mailen som jeg får;

 
Hvis du har satt opp abonnement på alle nye innlegg i denne tråden vil du få flere varsel når det kommer nye innlegg. Du vil kun motta en epost mellom hver gang du besøker forumet. Dette for å unngå at vi fyller opp innboksen din med epostvarsel.
 
 
Du kan stoppe automatisk varsel av nye innlegg ved å logge inn i kontrollpanel og klikke på "Tråder abonnert på"
Bimmers.no" 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ønsker å teste om man kan angre valget, er det bare å trykke + / - på dette innlegget, så finner du sikkert ut om det lar seg endre eller ei. Har ikke testet selv.

He-he. Tusen takk.

Imidlertid har jeg allerede testet og trykket minus på et annet innlegg. Prøver jeg å trykke minus på ditt innlegg får jeg beskjed om at jeg har nådd grensen for antall negative tilbakemeldinger. Greit nok.

Ser ikke ut til å være noen angremulighet. Kjenner jeg angrer veldig på den negative tilbakemeldingen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trykte på liker knappen, og greier ikke å trykke på ikke liker knappen igjen. Får ikke mulighet til å trykke på noe, annet enn "ta vekk signatur felet"  og "ignore bruker"  eller noe slikt. 

 

Jeg synes dette nye forumet ser greit ut, trenger nok litt justeringer her og der. 

Blant annet, når jeg får mail på innlegg jeg har skrevet i / andre kommentere i, så får jeg en link som IKKE går rett til topic/innlegg. Men til fremsiden her: http://bimmers.no/page/index

 

Mailen som jeg får;

 
Hvis du har satt opp abonnement på alle nye innlegg i denne tråden vil du få flere varsel når det kommer nye innlegg. Du vil kun motta en epost mellom hver gang du besøker forumet. Dette for å unngå at vi fyller opp innboksen din med epostvarsel.
 
 
Du kan stoppe automatisk varsel av nye innlegg ved å logge inn i kontrollpanel og klikke på "Tråder abonnert på"
Bimmers.no" 

 

Liker / Liker ikke er en testfunksjon. Vi kan finne andre løsninger her, evt. fjerne hele løsningen. En mulighet er for eksempel å bruke en facebook-liker-knapp istedenfor, men det blir kanskje rotete. Vi lar den stå som den er et par uker, så tar vi en kollektiv vurdering.

 

Når det gjelder e-posten du får som ikke sender deg til rett side, så stemmer dette. Vi jobber med saken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å søke på 3 bokstaver. Dette MÅ fikses!

 

 

 

Vi jobber med en løsning. I utgangspunktet støtter ikke mysql-database mindre enn 4 bokstavers søk, men vi skal finne en løsning på dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dere la ut en nyhet om spotting av 4-serie, og det linkes bare til det enkelte innlegget, med mulighet for å kommentere.

Syns heller det burde linkes direkte til selve tråden, istedenfor at det blir 2 forskjellige. (Det samme som de gjør på bimmerpost)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dere la ut en nyhet om spotting av 4-serie, og det linkes bare til det enkelte innlegget, med mulighet for å kommentere.

Syns heller det burde linkes direkte til selve tråden, istedenfor at det blir 2 forskjellige. (Det samme som de gjør på bimmerpost)

Hmm... Du har kanskje et poeng her. Artikkelfunksjonen er en integrert funksjon på denne plattformen(IPB), mens Bimmerpost kjører Wordpress og linker til sine respektive forum. Vi er ikke helt fornøyd med funksjonen slik den er i dag vi heller, og skal se om vi ikke klarer å finne på noe lurt med denne etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Da er ihvertfall søkefunksjonen slik den skal være :-) Nå kan du søke på hva du vil (og få treff i tillegg) :-)

 

- Fredrik

 

søkefunksjonen må fikses.. funker ei.. 

 

 

Går ikke an å søke på 3 bokstaver. Dette MÅ fikses!

 

Og ja, det er uoversiktlig og slitsomt å lese i forhold til det gamle.

 

 

Søkefunksjonen er ikke helt som den bør/skal. Når jeg søker etter e46 i deler til salgs får jeg 0 treff.

 

Edit; det var det andre som hadde lagt merke til allerede ja..

 

Som gjør at jeg lurer på en sak; er det ikke mulig å slette innlegg lengre?

 

 

Hvordan fungerer søkefunksjonen?

 

Et enkelt søk som f.eks "E60" i kjøp og salg kategorien genererer ingen treff, hvilket er merkelig ettersom dette har fungert ypperlig før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, når jeg setter meg med PCen så har jeg full mulighet til forskjellige skrift typer, smilys og annet verktøy. Dette virker ikke på nettbrett!

 

Et annet tips er at når man siterer ett innlegg med bilder i så la bildene i stitat kun være lenker, slik det var før. Dette gjør det litt mer oversiktlig og mindre rotete i en tråd :)

 

Ellers så er jeg mye mer posetiv til det nye forumet nå som jeg begynner å finne ut av ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkefunksjonen ser fremdeles ikke ut til å fungere som den skal. Får kun opp treff i poster etter at forumet ble oppdatert.


 


edit: skjønte nå at den kun søker i tråden du er i, om du er i en tråd. My bad.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...