Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Savner at de med mange innlegg i tillegg til general etc så ble feltet gult. Det gjorde det raskt å finne innlegg fra spesifikke folk i lange tråder. Savner også å kunne se om folk er Offline eller Online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan admin ta kontakt med meg ?

 

Dere har av en eller annen merkelig grunn hentet brukerkontoen min fra www.bilforumet.no etter oppgraderingen.

 

Plutselig er brukeren min "gica" borte og når jeg spør om nytt passord på denne kontoen sier bimmers.no om at brukerkontoen min er denne som jeg skriver ifra nå. Denne kontoen har jeg ikke brukt på flere år, og tilhører et annet forum.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan admin ta kontakt med meg ?

 

Dere har av en eller annen merkelig grunn hentet brukerkontoen min fra www.bilforumet.no etter oppgraderingen.

 

Plutselig er brukeren min "gica" borte og når jeg spør om nytt passord på denne kontoen sier bimmers.no om at brukerkontoen min er denne som jeg skriver ifra nå. Denne kontoen har jeg ikke brukt på flere år, og tilhører et annet forum.

Hei, når det var to brukere registrert med samme e-post, tok denne nye plattformen i bruk den som var først registrert. Jeg skal be tekniker se på denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen dager med bruk etter oppdateringen begynner det å gå seg til. :)

 

Vet ikke om det bare er meg som ikkje skjønner hvordan det fungerer, men jeg sliter med PM funksjon.

Bruker både Tapatalk og "Vanlig versjon". Hvis jeg får en melding og svarer via tapatalk, så ser det helt flott og enkelt ut på tlf.

Men opplever at brukeren jeg sender til, ikke mottar eller ser svaret mitt.

Andre ganger kan han svare meg, og da ser innleggene helt merkelige ut. Noen ganger får jeg opp varsel på tlf at "XXX, har sendt deg en PM" men når jeg går inn for å se er det ikke mottatt noe som helst.

Forrige dagen sendte jeg flere beskjeder, men fikk ikke svar før til kvelden av brukeren som spør om jeg har glemt han...

 

 

 

Så vil jeg komme med et forslag ang Chat funksjonen.

Ser det er noen som ikke liker det og sånn, men synes selv det kan være greit for å få vekk det meste av chatting i trådene og samtidig gjøre at folk blir mer kjent med hverandre.

Slik det er nå, kan man få opp chaten i eget vindu, men det fblir for min del enten chat eller lese skrive i forumet. hva med å kunne ligge den til ene siden? Det er mye plass på hver side av "tekstvinduet" i forumet pr i dag.

Noe slikt som på facebook. At man kan dra/åpne/lukke vinduet.

Da kan man lese og skrive i forumet samtidig som man følger med på chat'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til søkefunksjon nå heller.

Og når jeg søker via google får jeg opp masse tråder, men de fleste er ødelagt "404 not found" 

 

Hva gjør jeg galt?

 

Kan det tenkes at Google ikke har oppdatert sin Cache, slik at søkene linker til det gamle forumet?

 

 

Hvordan endrer man overskriften på tråden?

får det ikke til  :)

 

 

Du får kanskje ikke opp "Moderer Emne" øverst til høyre i tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til søkefunksjon nå heller.

Og når jeg søker via google får jeg opp masse tråder, men de fleste er ødelagt "404 not found" 

 

Hva gjør jeg galt?

Kan jeg få et eksempel på hva du forsøker å søke på som feiler i forumets søk(ikke google)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...