Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Eksisterer det noen spesiell grunn til at det er ett maks antall bilder per post man legger ut? 

Tok nettopp mange på ett bmw-treff, la ut 60-70 i en tråd, med redusert både størrelse og kvalitet.. Alle bildene viste før oppdateringen, men nå etterpå er mesteparten bare linker, og alt ser rotette ut.. .Prøvde å gå inn å endre i posten, men fikk beskjed om at det var for mange bilder da jeg skulle lagre endringene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer det noen spesiell grunn til at det er ett maks antall bilder per post man legger ut? 

Tok nettopp mange på ett bmw-treff, la ut 60-70 i en tråd, med redusert både størrelse og kvalitet.. Alle bildene viste før oppdateringen, men nå etterpå er mesteparten bare linker, og alt ser rotette ut.. .Prøvde å gå inn å endre i posten, men fikk beskjed om at det var for mange bilder da jeg skulle lagre endringene...

Default i softwaren var vel 10. Jeg satte den tidligere opp til 50. Selv det syns jeg er i overkant når mange laster opp bilder direkte fra sine kameraer uten å forminske dem. Bildene kommer fort opp i 1Mb og mer. Jeg vil foreslå at du bruker gallerifunksjonen vi har fått, og oppretter et album og heller linker til det fra forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener den grensen burde vært så høy som mulig. Jeg har flere bildetråder som nå er blitt ganske kjedelige grunnet dette, og om man vil er det bare til å legge bildene inn i flere innlegg etter hverandre, så da er man like langt.

 

Folk i dag har såpass bra linjer likevel, at jeg ser ikke på dette som et stort problem. I tillegg komprimerer de fleste bildetjenester bildene en god del uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test

TestTestTestTestTestTest

 

Denne er genial :smile:

Da er det opptil en og hver bruker om de vil åpne info / bilder som ligger i spiler funksjonen.

Den skrives lik om andre og vil bruke [ Spoiler ]TestTestTestTestTestTest[ /Spoiler ], uten mellomrom etter "[" og før "]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe feil med forumet nå. Får ikke endret på mine innlegg. Er det noen oppdateringer på gang?

 

Edit

Endret dette, men ikke mine tidligere tråder...

Og endret i innlegget rett over her. Men ikke dem som er noen dager gamle....

Endret av RS4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker ang endring, men det er mulig det er slik det skal være. Så lenge ingen har svart / skrevet etter deg kan du endre. Har noen svart er det for sent.

 

Om det skal være slik så er det ikke bra.

Hva med en salgstråd for eksempel. Man vil kunne endre priser og kanskje fjerne/ligge til ting i første post etter hvert.

 

Og når jeg tenker meg om så gjorde jeg faktisk det i salgstråden min senest i går, så da var det ingen problemer her hos meg hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven for syting å klaging. Vi har jo fått den lenge etterspurte "Liker" knappen. Bare det veier jo opp for det meste:-)

Stor forskjell på syting og klaging, og tilbakemeldinger, er det ikke? 

Tråden ble jo opprettet av nettopp admin, fordi han ville ha tips til hva som kunne forbedres...

 

Men "Liker-knappen" er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...