Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Har det vært en update siste døgnet-ish? :) 

Jeg sliter nemlig plutselig med mobilutgaven, for aller første gang.
Jeg bruker nærmest kun mobilutgaven og er kjempefornøyd med den.
Telefon er Apple iPhone 6, jeg har prøvd å restarte både safari og mobilen uten hell...
Jeg får ikke skrevet innlegg eller trykket på menylinjen.

Her er hva jeg mener?

58a9513d0b9c1_FullSizeRender2.thumb.jpg.0e11658211ddaa91354857f23f7a91ef.jpg58a9513dc1f8f_FullSizeRender3.thumb.jpg.bdeb06b3ffd9c7a67c353f0e5844e353.jpg

 

Edit kl. 11:20: Alt funker som det skal nå :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.2.2017 at 15.07, Marius2002 skrev:

Personlig liker jeg at linkene kommer opp i nytt vindu, da kan jeg åpne 3-4 linker og enkelt switche mellom de og bimmers.no.

Hold inne Cmd på Mac eller Ctrl på Windows når du trykker på link så åpnes den i ny fane samtidig som du forholder deg på den nåværende fanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gabz skrev:

Hold inne Cmd på Mac eller Ctrl på Windows når du trykker på link så åpnes den i ny fane samtidig som du forholder deg på den nåværende fanen.

Ja, dette vet jeg :) Som @Shattered sier så surfer også jeg mest på telefon. Da er det greit at de åpner i ny fane. Da kan jeg åpne mange linker samtidig, samtidig ha bimmers.no oppe. Da er det også lettere å sammenligne osv., ved å kunne switche mellom fanene. Joda, man kan holde inne på linken å velge åpne i ny fane, men dette er tungvint i lengden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 11.4.2017 at 12.07, Gorg skrev:

Prøver å legge inn bilde direkte fra instagram, men får opp feilmelding. Noe dere kan gjøre noe med? Har jo funket smertefritt tidligere

Fungerer greit nå i alle fall (Jeg har oppdatert softwaren til Bimmers.no i dag).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De siste dagene kan jeg ikke lengre være innlogget på flere enheter. Logger jeg inn på telefonen må jeg logge inn på nytt neste gang jeg er på PC og vice versa. Mulig jeg har klunsa noe til, men vet ikke helt hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gabz skrev:

Skjer med at smilefjesene ikke fungerer? 

:);):lol: 

Ser du kom meg i forkjøpet, skulle akkurat til å spørre om det samme :(:(:( <---- : ( : ( : ( 

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gabz skrev:

Skjer med at smilefjesene ikke fungerer? 

:);):lol: 

De "funker". Det vil si at man må trykke på emoticons inne på tekstredigeringen her og velge ønsket smilefjes. :)  -> :)

Tungvint, men regner med det er snappet opp og blir fikset fortløpende.

Ellers ønsker jeg fortsatt at linker åpnes i nytt vindu, håper flere deler samme ønske der :D

Endret av Marius2002
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...