Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Hadde det vært mulig å lage en funksjon/knapp som lar deg se bare innlegg i en tråd som inneholder bilder? Slit når jeg skal lese gjennom gamle prosjekttråder på 100-150 sider og 70% av det bare er skravling og diskusjoner som ikke er relevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å skru på en eller annen funksjon som låser tråder i salgs-delen som har stått 1år uten aktivitet? Det er en god del tråder hvor det virker som folk finner via google e.l. og dermed skriver i som ofte er 2-7år gamle. 

 

@mkj

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 3 months later...
7 minutter siden, humpfy skrev:

Finnes det funksjon for blokkering her på forumet? Synd er det, men enkelte medlemmer forringer opplevelsen her inne for min del. Blokkering ville vært en gledelig løsning.

Kan du ikke evt. bare ta dette opp med en moderator på en PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Tenkte likevel dette var plassen, siden det er i forumets tekniske del. Er det galt å spørre her?

 

edit: Mulig jeg misforstod deg @Fredrik og at du mente de spesifikke hendelsene/brukerne. Disse har ettertrykkelig fått tilbakemelding av andre og jeg ser rett og slett ikke syn på å bruke tid på å forsøke å påvirke ytterligere. Kall meg feig, men det er for mye å sette pris på her til å henge seg opp i enkeltheter. Livet er for kort og jeg har hverken tyngden til, eller interessen av, å peke finger her inne :)

Endret av humpfy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende, mange takk! Sistnevnte var løsningen på mobil.

Synes ikke det er optimalt å blokkere og er helt enig med de som mener det forringer er forum. Diskusjoner fragmenteres og stopper opp. Likevel: For slike som meg som ikke bidrar i særlig grad og kun er her for å lese og beundre (både brukere og biler) er det en grei funksjon.

Slike som meg er for øvrig ingen styrke for et forum. Da blir det stilt. Jeg leser derimot nesten alt og nå trives jeg enda bedre og vil lese enda mer :)

Takk @Kjennern og @Snagg30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...