Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

@Fredrik og @Marius2002, den rangeringen er noe som fulgte med i en software-oppdatering. Jeg har dessverre ikke rukket å sette meg særlig inn i denne eller sett om det kan justeres på noe vis, og nå ser jeg det snart er klar for ny oppdatering igjen 😬

For øvrig hadde både min far og en av mine onkler hver sin BMW 2002 i sin tid 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall poster og tidligere likes ble videreført i oppdateringen, ellers startet alle fra "scratch". Da ble bl.a. samtlige tagget som nye medlemmer. Det har ikke jeg brydd meg så veldig mye om, ettersom forumet først og fremst ble betydelig mer responsivt etter oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først er her. Jeg får ukentlig en e-post som heter: "Your Bimmers.no | BMW Forum digest" og der står det som regel noe sånt:

"Hi E.C.,
Here's the new content from your followed items for the past week."

Jeg har endt opp med å filtrere dette ut i Gmail for lenge siden, men er det mulig å skru av? Jeg ønsker kun e-post om noen sender meg en PM (dette fungerer for øvrig fint). Jeg har prøvd diverse innstillinger og ser ikke at noe annet er huket av på "e-post". 

image.thumb.png.87f57520cf05fa376d2ad3ff28dd1a43.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er sikkert den, men må jeg da krysse det vekk på hver tråd jeg følger?

Kanskje jeg kan teste ut om jeg fortsatt får ting under "mine innlegg" selv om jeg velger vekk haken fra "følg innhold der jeg har postet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Nå i det siste så har jeg av og til plutselig fått opp dette her, til tross for at jeg gjerne var inne her og surfet noen minutter tidligere.

123456789.thumb.PNG.665c7f7a2d4ba757fe7df09f512e3754.PNG

Kommer meg som regel inn igjen etter noen minutter.

Ser det står at jeg skal kontakte eierne av nettsiden, men kan dette være et problem fra min side eller er det noe med nettsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
På 19.5.2023 den 20.08, Marius2002 skrev:

Noe nytt med reklame? Popper ned fra toppen 🤔

IMG_0958.thumb.jpeg.c4f30fc6457c54b5fa8d84d482d46b6a.jpeg

Hmm... Vi har ikke funnet på noe nytt selv, så her er det sannsynligvis Google (Ads) som har vært litt kreative. I utgangspunktet skal vi som er registrerte forummedlemmer se lite reklame så lenge vi er innlogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Eystein Ose skrev:

image.thumb.png.cf0d33fc82bf0109e421f92e20885a8b.pngNy reklame både på mobil og pc her. 

Kjør på med uBlock Origin: https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm

Vel og merke en chrome extension, så du må bruke chrome nettleser, men det er absolutt verdt det. Tar absolutt alt av reklame på nettsider, samt reklame på Youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, HakonLimseth skrev:

Kjør på med uBlock Origin: https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpalhdlnbpafiamejdnhcphjbkeiagm

Vel og merke en chrome extension, så du må bruke chrome nettleser, men det er absolutt verdt det. Tar absolutt alt av reklame på nettsider, samt reklame på Youtube.

Utfordringen vil da være at vi må legge ned hele forumet når det ikke er midler til å dekke serverdrift og software-lisenser 🤷‍♂️

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...