mkj Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Nå har vi akkurat aktivert en ny funksjon som vi kaller "Beste Svar". Trådstarter kan nå markere et svar i forumtråden som det beste(knapp nede til høyre i hvert innlegg). Dette innlegget vil da bli markert med kontrastfarge og vil også vises i toppen av tråden. Formålet er at det skal være lettere å finne innlegget som gir løsningen på trådstarters problem eller forespørsel, og samtidig komme med positiv feedback til den som "sitter med løsningen" på tråden. Funksjonen er ikke aktivert for forumkategoriene under Kjøp & Salg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skulebollen Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Genialt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Det var ikke dumt nei Saltkjelen and Fredrik 90 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julianv Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Dette likte jeg! Fikk en god følelse når mitt svar ble valgt som "Beste svar" og havnet øverst.. Peak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiff Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 hvorfor har jeg ikke tillatelse til og laste ned vedlegget Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkj Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 Denne er nå oppdatert med en oversikt over gode bidragsytere her på Bimmers i høyre sidebar i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts