Gå til innhold

Andreaskarm's E87, SOLGT


andreaskarm
 Share

Anbefalte innlegg

Det er mest designet på ringene og den kromklipsen som holder de på plass. Minner om sånne E36 lykter man fikk på bsbildeler.

Jeg kjøpte lignende selv. Så grei ut på bilder osv, men med engang det kom på bilen, fikk man et helt annet inntrykk.

F.eks.:

post-49688-0-17722500-1383137665_thumb.j

post-49688-0-75905800-1383137697_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, kan være de funker. Men det var sure penger for min del, og de ble plukket av og solgt etter 3 måneder. Hehe. Tenkte nå jeg kunne nevne det, sånn at du ikke gjør det samme (forbeholdt at lyktene ikke er bra irl)

Men f.eks. de lyktene awt kjøpte, var jo helt nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Da blir det litt stress, ja!

Men du kan jo prøve og se hvordan det blir. Det verste som kan skje er at du selger de igjen og taper noen hundrelapper.

Jeg kjøpte mine for 2800 og fikk 1200 igjen for de. Var surt for meg, fordi jeg gikk på skole og svidde hele januarstipendet på dem. (fikk 3-4k i august og januar, 1700 i mnd ellers) haha. Er vel ikke like krise nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedre å gå for orginalt.. awt selger vel sine gammle xenon lykter her til en ikke så ille pris..

eller kjør mere racing look og bare legg gul folie over.. med noen lignende felger (som over) og senk får man fort litt racing preg og da er det kult med gule lykter.. (billig også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...