Gå til innhold

Angels eyes defekt høyre side


9stad123
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt for en stund tilbake en 320D 2006 touring, og la merke til i seinere tid at angel eyes ikke var originale, og di lyste veldig svakt.

 

Etter en stund kjøpt eg ett sett med nye lykter ifra GS, monterte disse og di fungerte bra, men så ville eg bytte pærene i angel eyes'ene, fikk tak i nye pærer og begynte og montere disse, hadde byttet fire pærer ( er fire T5 pærer per ring) koblet til lykten og testet om di fungerte, di lyste og alt var velstand, monterte så di 4 neste pærene i den andre ringen, og når eg skulle teste disse var det ikke lys i noen av pærene..

 

har prøvd og bytte fram og tilbake mellom gamle og nye pærer men ingenting ser ut til og fungere..

prøvde og måle om det var noe strøm på ledningen som er inni lykten og og det var det ikke.. tok så og koblet til lykten på venstre siden på bilen og da var det strøm på ledningen, prøvde så og måle i sokkelen på høgre siden men var vanskelig og komme til med mulimeteret for og få en skikkelig måling..

 

Lurer så på om noen har noe erfaring med dette ?

Vil helst slippe og levere inn bilen for det kommer vell til og koste en formue.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...