Gå til innhold

downshift's E46 320d sedan


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, så alle biler har halogen i fjernlys? 

 

Jeg vil gjerne ha "xenon" i langlyset også, men kreves det noe annet enn å sette inn en pære? Har sett det finnes "high beam" ettermonteringskitt som gjør at man får xenon i langlys, men kanskje en LED pære vil fungere like bra? 

 

Må beklage min uvitenhet innenfor xenon, har aldri hatt bil med det tidligere :P 

 

Takk for det, ble veldig fornøyd med rattet ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da dropper jeg LED. 

 

Testet lysene litt i dag for å finne ut litt mer om Xenon. Hvis jeg har lysene på Auto er det nærlys (xenox) og park (halogen) som lyser. 

 

Hvis jeg drar lysspaken til meg lyser bilen med fjernlys (halogen), MEN hvis jeg skyver spaken fra meg er lyset skarpere ? Er det forskjell på å dra i spaken (altså blinke med langlys) og å sette på langlys? 

Virket som Xenonlysene "hjalp" til litt på en måte. Hmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ! Takk for all infoen folkens. Aldri satt meg inn i Xenonlys, da jeg ikke har hatt det før. 

 

Parkpærene skal erstattes med AE, da jeg syns det ser rart ut med xenon i hovedlys og halogen i parklys. Tipper jeg lar fjernlyset være som det er, bruker det aldri uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringene fra carmodshop anbefales, perfekt lystemp og gjevn farge :) mye bedre enn andre ccfl til samme pris jeg har prøvd

Bare pass på å behandle dem varsomt da "glassrøret" inni er skikkelig skjør :)

Slik så ringene ut på min e36: post-64283-0-16486700-1381888501_thumb.j

post-64283-0-42525500-1381888636_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk de jeg har bestilt, men bestilte de som er "laget" for E46 med original xenon :) 

 

Noen som har forslag til senk? Blir ikke coilovers på denne, har blitt for gammel til det :P 

 

Tenker eibach eller h&r. Burde jeg kjøre 18 eller 19? mange sier at 55/35 er veldig passelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automaten har trøbla litt i det siste, så jeg tok en diagnose. Fikk feil på 3 av 4 glødeplugger og EGR ventilen? Ingen lamper i dash men. 

Kan dette ha noe med automaten å gjøre? Det var ingen feilmeldinger på automaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...