Gå til innhold

e39 528 fusker


aalgaard
 Share

Anbefalte innlegg

Har kn insats filter. Bruker ikke olje ;)

 

Det er typisk. Jeg satt og ventet på ut du sa du hadde KN filter. KN filter er bare å be om trøbbel. Du får mere oksygen inn i motoren enn elektronikken er tunet for. Antakelig derfor den fjusker. Du får knapt noen hestekrefter ut av et slikt filter, kanskje grovere lyd.  Det du definitivt får av et slikt filter er mere grums inn i motoren og mere trøbbel. Hvis du ikke skal kjøre rundetider rundt en bane, har du ikke bruk for et slikt filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er typisk. Jeg satt og ventet på ut du sa du hadde KN filter. KN filter er bare å be om trøbbel. Du får mere oksygen inn i motoren enn elektronikken er tunet for. Antakelig derfor den fjusker. Du får knapt noen hestekrefter ut av et slikt filter, kanskje grovere lyd.  Det du definitivt får av et slikt filter er mere grums inn i motoren og mere trøbbel. Hvis du ikke skal kjøre rundetider rundt en bane, har du ikke bruk for et slikt filter.

Du får nok ikke mer hest av filtert det er jeg helt klar over, grunnen til at jeg har det er at det gir litt grovere lyd. Og som sagt grunnen til at den fjusker er dårlig coil...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kanskje skjønt uttalelsen din MrBrum hvis han hadde hatt åpent KN-filter.

 

Det var åpent filter jeg trodde han hadde. Beklager. Behøver ikke bli spydige i tonen for det...drittunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg klarte faktisk ikke å la være å svare.. Du får ikke mer luft inn med å sette på åpent luftfilter.

Og du får ikke motorfusk av et åpent luftfilter. Du får litt grovere lyd. LMM kan ta skade over tid, spesielt vis det er et oljet filter. 

Får helt fnatt av å lese svarene til mange her inne.. Ikke svar vis du ikke vet svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...