Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

hvis du skal beskytte lakken så ja :P Men Plastidip blir matt :P Så det tror jeg ikke blir bra på bmwen din :P også må du vell ta 5 lag per felg for at det skal holde skikkelig :P

Svarte metallic felger er fint på sølvfarga E39 :P

Hmm kanskje det ja :) ska ta ett bedre bilde av bilen og photoshoppe matt svarte felger og senk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte coilovers i hele går, men bare framme :)

 

Her er da supersport til høyre og orginale til venstre ;)

post-72752-0-01213700-1381992294_thumb.j

Da var bilen jekket opp og klar! Men savner en løftebukk! og bare sier det, verktøyet er mer enn halve arbeidet :D det var verktøyet som var vår værste fiende..

post-72752-0-15863300-1381992375_thumb.j

Bolten som holder den "klemmen" som holder støtdemperen satt som bare F*** ;)

post-72752-0-49186500-1381992450_thumb.j

Kommer flere bilder senere, fikk bare tatt litt rett etter vi slapp den nedpå, uten å justere høyden, men ble Betydelig mye lavere :D :D men den står der den står til litt senere idag siden en venn av meg ;ppp (Low'n'slow) brukte litt for mye slegge på ene mutteren på venstre styrestag (men for all del, det måtte gjøres :) )

post-72752-0-16489400-1381992516_thumb.j

tok selfølgelig på noen klistremerker i bakruten! :)

post-72752-0-16073800-1381992693_thumb.j

 

Ska prøve å få hjulstilling så snart som mulig.. men skulle skiftet bak først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

siden en venn av meg ;ppp (Low'n'slow) brukte litt for mye slegge på ene mutteren på venstre styrestag (men for all del, det måtte gjøres :) )

attachicon.gif

 

Jo takk då!  :mrgreen: 

 

Ble bra dette. MEN neste gang tror jeg at jeg kommer med mer av mitt eget verktøy!  :-P  :beer: 

 

Men uvandt å skru på  :bmw:  med 7, 11, 13,16, 18, 21 nøkkelvidde osv...(?) når jeg er vandt med japse og 8,10,12,14,17,19 nøkkelvidde osv...  :-P  :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk då!  :mrgreen: 

 

Ble bra dette. MEN neste gang tror jeg at jeg kommer med mer av mitt eget verktøy!  :-P  :beer: 

 

Men uvandt å skru på  :bmw:  med 7, 11, 13,16, 18, 21 nøkkelvidde osv...(?) når jeg er vandt med japse og 8,10,12,14,17,19 nøkkelvidde osv...  :-P  :-P 

 

 

HAHA, ja mye unødvendige størrelser :D Takker for god hjelp mann :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kommer til å slite med å komme deg opp veien din, når du skal ha 5mm klaring til bakken :)

Det kommer snart asvalt her så

å null stress ;) men ja, må nok ta det roligere; men som det sies: Low is a lifestyle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...