Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Godkjent verksted selvfølgelig.

Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk

Ja var det jeg trodde da, men ble usikker da eg fikk noen svar av folk at det var bare papir utskriften du trengte av hjulstillingen.. men takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt youtube søk så fant jeg denne her:

Men tar du vekk katalysator så blir nok lyden litt grommere :)

Hmm tja, noen sier den er akkurat som orginal lyden osv? Men ja, hvis eg fjerner katalysatoren kommer det seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det hjulstilling på skolen imorgen, gidd ikke å godkjenne senk og felger før vinteren allikavel :) men må få hjulene beint slik at den går an å kjøre;p kan godt si den var litt merkelig å kjøre når ja, når hjulene "spisser" andre veien, altså utover isteden for innover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott førstebil! Er selv '96er og sikter på E39 som førstebil, hvor mye ga du for den, og betalte du alt selv? Kommer nok til å følge med her, og håper jeg kanskje får se den en gang i framtida :)

Tusen takk! :) ja spart og betalt selv, ga sånn 35k for den,har alltid hatt lyst på BMW så ikke noe problem det ;) er sinnsykt fornøyd med den og den går over all forventning :D anbefaler virkelig bmw med 6'er, herlig å kjøre, og lyden er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...