Gå til innhold

Min BMW 420D M-Sport-- SOLGT! Ny bil :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, 420i er rett rundt hjørnet. 

 

MEN, jeg vet selv hvor lei jeg går biler, og tipper den blir solgt etter 7-8 mnd.

 

Og tror fortsatt Diesel er mere lettsolgt selvom det kommer mer og mer bensinbiler.. 

Folk flest tror fortsatt at Diesel er det beste alternativet..

Ikke når det er en coupe det er snakk om...da vil diesel og spesielt kombinert med automat gjøre den tungsolgt.

 

Synd de ikke leverer den som M435I, i og med at M Preformance har 340 hester i stede for 306 som vanlig 435I ha. Da kunne den blitt en fin konkurrent til S4 som har 333 hester, der blir vanlig 435I frakjørt.

Du bommer der, BMW'en er en del lettere, slik at forskjellen rett fram knapt nevneverdig(Mye også pga bedre effektkurve på BMW motoren). og i svingene blir Audi'en frakjørt...

 

Hestekrefter er ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 420D 163HK på prøvekjøring fra i dag til i morgen.

 

Dette er en Sport utgave, men ikke M-Sport.

 

Den har Sportsaut.

 

 

Veldig morsom bil og kjøre, og syns motoren er nok i denne bilen.. Dette er som sagt noe jeg skal ha som bruksbil, ikke leke/herje bil :)
 

 

Liker bilen generelt veldig godt, så blir nok og bestille en i morgen, med følgende utstyr:

 

 


420D 163HK
 
Alpinhvit med sort sportskinn
 
-Sportsautomat
-BMW M-Sport bremser
-Interiørlister alu/sort høyglans
-Rattvarme
-Ryggekamera
-El.soltak
-Solgardin bakrute
-Solgardiner sideruter bak
-Solbeskyttende ruter
-Velourmatter
-PDC foran/bak
-Adaptive LED frontlys
-Lyspakke
-Active Cruise control
-Navi Proffesional
-BMW head up
-DAB
-Harman Kardon Sorround Sound System
-Bluetooth Proffesional
-Apps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den veiledende prisen med det utstyret du har valgt deg om jeg får spørre? 

Om jeg fikk velge ville den sett ganske lik ut som din bare uten solgardinene, men heller med originalt sotede ruter og comfort access!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bommer der, BMW'en er en del lettere, slik at forskjellen rett fram knapt nevneverdig(Mye også pga bedre effektkurve på BMW motoren). og i svingene blir Audi'en frakjørt...

 

Hestekrefter er ikke alt.

Der er jeg faktisk glad du har rett, undervurderte 4 serien litt der gitt :( S4 veier 1780 kilo og gjør 0-100 på 5,1 sekund, 435I med Xdrive (skal være rettferdig) veier 1665 kilo og går 0-100 på 4,9 sekunder. Til og med S5 som er 4 seriens "egentlige" konkurrent både veier mer og er bitte litt tregere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også org. sotede ruter med i denne bestillingen.. Syns solgardinene gjør mye med interiøret.

 

Comfort acsess har jeg på F10`n, men bruker det aldri.. Er jo Keyless org nå, og åpner alltid med nøkkelen sånn at lysene slår seg på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den veiledende prisen med det utstyret du har valgt deg om jeg får spørre? 

Om jeg fikk velge ville den sett ganske lik ut som din bare uten solgardinene, men heller med originalt sotede ruter og comfort access!

 

 

Veil 650 000,- ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg faktisk glad du har rett, undervurderte 4 serien litt der gitt :( S4 veier 1780 kilo og gjør 0-100 på 5,1 sekund, 435I med Xdrive (skal være rettferdig) veier 1665 kilo og går 0-100 på 4,9 sekunder. Til og med S5 som er 4 seriens "egentlige" konkurrent både veier mer og er bitte litt tregere ;)

 

E9X 335i blir/ble ihvertfall i virkelighetens liv frakjørt av S4 tross vektforskjellen, om det samme gjelder med 435 gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E9X 335i blir/ble ihvertfall i virkelighetens liv frakjørt av S4 tross vektforskjellen, om det samme gjelder med 435 gjenstår å se.

Merkelig du sier det, når E92 335i kjørte ifra S5 på bane når bla 5th gear testet de. Og det er i høyeste grad "virkelig liv".

 

 

 

Har en 420D 163HK på prøvekjøring fra i dag til i morgen.

 

Dette er en Sport utgave, men ikke M-Sport.

 

Den har Sportsaut.

 

 

Veldig morsom bil og kjøre, og syns motoren er nok i denne bilen.. Dette er som sagt noe jeg skal ha som bruksbil, ikke leke/herje bil  :)

 

 

Liker bilen generelt veldig godt, så blir nok og bestille en i morgen, med følgende utstyr:

 

 

Det er ingenting som tilsier at en 420i med 184hk bensinturbo ikke kan være bruksbil :) Morsommere motor, samt den har ikke DPF som går tett ved småkjøring, kjapt varm om vinteren +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye meninger fram og tilbake og hvem motor som er best osv. 

Saken er at pr.dags dato er 420D, 428i og 435i tilgjengelig.

Jeg vil ha 4-serie NÅ, og da blir det sånn! 

 

 

Dere andre som skal kjøpe 4serie en gang skal få lov til og kjøpe akkurat den motoren DERE vil ha  :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...