Gå til innhold

98- BMW M3 E36 3,2 drifteprosjekt


pinadud
 Share

Anbefalte innlegg

Da har det seg sånn at jeg jobber mye for dagen, og blir til stor fortvilelse liten tid til m3en. Får jobbet noen få timer, men går får det meste i å trekke ledninger for tiden, og det går ikke akkurat kjapt. Planen videre er å lakke buret hvitt med lastebil, eller bengalakk. Kanskje noen har noen tips til dette? :) så har jeg fått spacere som gjør at jeg kan ha på de 18" som var planlagt å ha foran. Er 12 mm spacere på for å kunne ha fullt rattutslag. Går AKKURAT, men all klaring er god klaring :-) videre blir det testing torsdag, så da regner jeg med jeg finner noe mer jeg må gjøre :)Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen snart ferdig, det som gjenstår er hovedstrømbryter, fjerne rattlås og få fikset hjulbuene foran. Og på sikt lakke buret. Hadde en prøveskilt dag idag, og da ble hele innerkanten på hjulbuen brettet ut. Ser ikke så ille ut, men må fikses. Bilen har funket helt supert og ladingen ble løst ved å pusse en irret jording. Til tross for at bilen går 180 i 3. Så reiv den seg løs og spant :)

Det kommer snart en photoshoot med bilder av alt for de som følger litt med :) må bare få lånt et litt ordentlig kamera. Altså droppe iphone kameraet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Glemte å logge ut av bimmers på jobb, så det var Spiff som benyttet den gyldne muligheten til å kødde litt.

Bilen blir beholdt koste hva det koste vil :)

 

Må forresten ha en bilhenger, som må ha tillatt totalvekt på maksimum 1600kg. Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å logge ut av bimmers på jobb, så det var Spiff som benyttet den gyldne muligheten til å kødde litt.

Bilen blir beholdt koste hva det koste vil :)

 

Må forresten ha en bilhenger, som må ha tillatt totalvekt på maksimum 1600kg. Noen som vet noe?

 

lurer på hvem som gjorde det først? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Jeg tørr å innrømme at jeg har bimmers treigeste prosjekttråd. Men uansett. Ting begynner å gå i orden, og begynner å bli ganske fornøyd :-) kun småting som gjenstår nå! Så noen bilder av hvordan ting ser ut nå!

Postet bildePostet bildePostet bildePostet bildePostet bildePostet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...