Gå til innhold

..


 Share

Anbefalte innlegg

Du kan ha tyske toll skilter for 1 mnd og kjøre på dem så lenge du har betalt moms :)

Ja var det jeg synes, en borti veien her driver å tar inn E61 LCIer og jeg har sett at han kjører på tollskilter over en lengere periode før det kommer på Norske skilt :)

Beklager off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Satan for en bil dette er. ;-) Vaske litt igjen i morgen, så skal jeg se om jeg får tatt noen bilder. Det blir i allefall ikke noe vinterbil eller jaktbil. Hadde den riktignok på jakt på fredag og fikk ett rådyr, men blir litt for dumt å bruke opp denne, som er grei stand. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det rent under hjulbuen. Men blir litt poengløst med allrader hvis den bare skal brukes om sommeren (da er det mere gøy med rwd). Du får heller vaske den nøye etter bruk, du bor jo et steinkast unna selvbetent vask.

E21 er ikke akkurat noe godt vinter bil alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt menigsløst med 4 hjulstrekk på sommerføre ja. Men det er jo ikke helt feil at det er det på denne. ;-) Slipper å få ut rompa når en tråkker litt på pedalen, men har ikke prøvd å skru av noe elektronikk ennå. Kommer snart det også.

 

Har funnet frem felgene dine BMWMAXI. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir litt menigsløst med 4 hjulstrekk på sommerføre ja. Men det er jo ikke helt feil at det er det på denne. ;-) Slipper å få ut rompa når en tråkker litt på pedalen, men har ikke prøvd å skru av noe elektronikk ennå. Kommer snart det også.

 

Har funnet frem felgene dine BMWMAXI. ;-)

Flott, trenger mer plass nå? Hjemme for tiden, kan plukke dem opp neste gang jeg er en tur borti der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange bilder av hjemkomsten, da jeg var alene om turen.  Men skal få til noen bilder snart. Det er en fantastisk bil i en fantastisk stand. Jeg trodde at 323`n min var bra (og det er den), men dette er nytt hele veien. Hvor holder du til Chris? tar gjerne en tur så du får se før den blir satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...