Gå til innhold

kjøpt bmw 530d 2009 mod mulig at den har vært kolisjonskadet. noen med arfaring inn dette ?


700hp
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 years later...

Heisann, leste saken din mot bilsentere i Moss. Sku lest saken din før for jeg kjøpte meg en ny 2014 modell 530 Dat der og den viser seg å ha vært i en kolisjon noe ikke selger har sagt til meg eller ført på kontrakten. Ham hevder i etter tid at han har sagt det på tlf. Hva mener du jeg bør gjør har snakka med han på tlf han sku ordne opp og alt det sa han på fredag når jeg snakket med han. Bavaria i Haugesund har prøvd å ringe han uten hell igår og idag. Jeg skal prøve igjen imorgen å ta kontakt. Men har jeg en sak på det firmaer eg kan bruke? Det står jo ikke en drit på kontrakte om at den bilen har vært i kolisjon?

 

mvh: Nils Johan 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Kjøpte en BMW 320D  hos bilsenteret Moss, fikk vite at den var i orden og at alt var i god stand. Ringte di 2 dager før jeg skulle hente bilen og ba di legge på vinterdekkene. Kom å hentet bilen og alt så bra ut. Etter å ha kommet hjem og kjørt bilen og snøen kom for fult synes jeg at jeg hadde så dårlig feste med dekkene, men på yttersiden av dekket og et stykke innover var det bra med mønster. Fikk bilen løftet opp og det viste seg at dekkene var utslitt på midten ca 3 cm bredt slitespor (slitt under  minimumsmerket). Dette var utslitt da jeg hentet bilen, ingen tvil om dette og det vil vell si at bilen ikke var i teknisk godkjent stand?

etter å ha sett nærmere så viser det seg at det ene framdekket er byttet i 2014 (de andre dekkene er fra 2010) altså veldig gamle!

Dro til et dekkselskap å fikk lagt om dekk med engang grunnet at bilen ikke var i teknisk godkjent stand og muligheter foe å bli avskiltet. Da viser det seg at felgen som det har blitt byttet dekk på er skadet og skeiv! Dette har heller ikke selger opplyst om. 

Jeg handler ikke bil hos di igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...