Gå til innhold

sakseløfter el.l


Edin_M
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann,

Neste helg venter en større jobb pp 520en, bl.a bunnpannepakning, oljepumpe og veivhusventilasjon og med tanke på at traversen må senkes noe for å slippe å ta ut motor hadde det vært greit med en sakseløfter el.l der bilen blir løftet etter kanaler og står ganske stødig.

Er det noen her i østfold som har en sakseløfter eller lignende som er flyttbar de kunne tenkt å låne bort i 2 dager evt leie ut?

Føler det litt tryggere enn å sette bilen på biltema-bukker og rive og røske i traversen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode, jeg har lest de trådene og jeg har selv sett på de, men hadde jeg hatt 12-15k til overs hadde jeg ikke tenkt tanken å ta den jobben selv men satt bort bilen på verkstedet og kjørt lånebil noen dager. Her var det spørsmål om noen har en til å låne, evt leie ut en for en helg, eller vissteom noen som kunne tenkt seg en tusenlapp i lomma for å låne den bort for noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode, jeg har lest de trådene og jeg har selv sett på de, men hadde jeg hatt 12-15k til overs hadde jeg ikke tenkt tanken å ta den jobben selv men satt bort bilen på verkstedet og kjørt lånebil noen dager. Her var det spørsmål om noen har en til å låne, evt leie ut en for en helg, eller vissteom noen som kunne tenkt seg en tusenlapp i lomma for å låne den bort for noen dager.

 

Beklager, min feil. Skal leste tråden skikkelig neste gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei janerik, takk for svar men bet i det sure eplet og satte bilen på paller nå i helga og fikk det unnagjort. Gikk overaskende bra selv om det var tidkrevende men tok like gjerne veivhusventilasjonen og veivlager og bytta motorfester. Hvis noen trenger å låne det har jeg gått til innkjøp av en bærebjelke med skruer slik at en kan støtte opp motoren ovenfra uten noe pes så hyl ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...