Gå til innhold

E46 Bilens lys (Vennligst les hele)


neonblue
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til at du skal ha vekk blinkingen i AE? Mine blinker også sånn. Men det er ulovlig og kjøre uten lys. Så de skal jo uansett stå på. Jeg har ikke brydd meg om det på min bil. Den blinker om jeg skrur av lys. Jeg gidder ikke og gjøre noe med det. Har du fått beskjed av vegvesenet og gjøre noe med det?

Er dessverre satans vegvesen ja som har sett dette og må da gjøre noe med det. Blir forferdelig mye jobb men ser ingen annen utvei enn å skifte alt til originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre satans vegvesen ja som har sett dette og må da gjøre noe med det. Blir forferdelig mye jobb men ser ingen annen utvei enn å skifte alt til originalt.

 

Forferdelig mye jobb er det ikke. Snakk med noen som har utstyr til å kode (BMW scanner e.l.), eller kjøp deg det selv på ebay og skru av Cold Monitoring/Cold Check i LKM. Da vil bilen kun sjekke lysene når de skrus på, og du får dermed ikke problemer med blinking.

 

x5lightcodingturningsid.png

Drit i den røde ringen. Se til venstre under "Cold check". Der skal hakene fjernes bak hver av lampene du har LED-pærer i.

 

Så er LED-problemet løst. Da vil de ikke blinke.

 

Slik er det iallefall på X5, jeg ser ikke hvorfor det skal være annerledes på E46. Jeg har samme blinkingen i angeleyesene mine, som er ettermonterte LED-pærer. Jeg lar cold check være på, sånn at de forhåpentligvis ryker fortere og jeg har en god unnskyldning til å kunne/måtte kjøpe noen bedre :P

 

Angående xenon greiene. Finner du alle delene du trenger, skal du ikke se bort ifra at koed har endel av det som brukte deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig mye jobb er det ikke. Snakk med noen som har utstyr til å kode (BMW scanner e.l.), eller kjøp deg det selv på ebay og skru av Cold Monitoring/Cold Check i LKM. Da vil bilen kun sjekke lysene når de skrus på, og du får dermed ikke problemer med blinking.

 

x5lightcodingturningsid.png

Drit i den røde ringen. Se til venstre under "Cold check". Der skal hakene fjernes bak hver av lampene du har LED-pærer i.

 

Så er LED-problemet løst. Da vil de ikke blinke.

 

Slik er det iallefall på X5, jeg ser ikke hvorfor det skal være annerledes på E46. Jeg har samme blinkingen i angeleyesene mine, som er ettermonterte LED-pærer. Jeg lar cold check være på, sånn at de forhåpentligvis ryker fortere og jeg har en god unnskyldning til å kunne/måtte kjøpe noen bedre :P

 

Angående xenon greiene. Finner du alle delene du trenger, skal du ikke se bort ifra at koed har endel av det som brukte deler.

Men en sånn leser koster sikkert noe, og ledingsnett fikk jeg med gode rabatter idag til 4800,- + jobben og montere så rundt 10 lapper for å få godkjent xenon. + kodeleser. Så alt i alt billigst og bytte til gamle og tilbake igjen. Har nå 25 dager ca å gjøre det på. Så får ikke venta på ebay eller koed eller verksted til å montere kittet. Skulle veldig gjerne ha hatt alt helt lovlig!

Og blinkingen gir jeg absolutt faen i, synd det bare er kult hehe. Men ikke vægtrøllet nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...