Gå til innhold

Min Nydelige E34 touring, oppgraderingstråd med fine bilder :)


Girspaken
 Share

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden kjøpte jeg meg en meget strøken E34 520 Touring nydelig bil som jeg har blitt kjempe glad i. bilen er forøvrig nesten helt rustfri med unntak av en flekk på siden av hjulbuene på begge sider forran og en liten flekk under tanklokket. inntrjøret er i sort skinn og trelister på dashen det er mer eller mindre strøkent, av utstyr kan det nevnes AC og klima automatisk avblending av speil, fjærnstyrt sentrallås, regnsensor automatiske vindusheiser mm. Her er link til finnannonsen og litt bilder   :clap:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44259110&folderId=3306944

 

post-72598-0-39397200-1381872292_thumb.j

 

2post-72598-0-06614300-1381872451_thumb.j

 

post-72598-0-47413400-1381872501_thumb.j

 

post-72598-0-91695800-1381872648_thumb.j

 

post-72598-0-14106600-1381872700_thumb.j

 

post-72598-0-72190900-1381872748_thumb.j

 

post-72598-0-36927300-1381872792_thumb.j

 

post-72598-0-29272500-1381872860_thumb.j

 

så til mitt første spørsmål. Jeg ønsker noen nye sommerfelger til Bimmer'n vil ha noen skikkelige gromfelger med mye kant og jeg ønsker "orginale" hjul. NOEN FORSLAG??!!  :grin:

 

få forhånd takk for for svar :)

 

oppdateringer følger fortløpende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil du har fått deg, gratulerer! er godkjent i mine øyne i allefall ;) angående katalysator har jeg ikke så stor peiling, men biltema? bilhugger? BMW forhandler om du vil ha ny?  avtagbart hengerfeste er nok litt jobb, men ikke umulig. nå kjenner ikke jeg e34 så godt så vet ikke om dette var noe man fikk nytt, men hvis det er det, så skal det være fint mulig å få til, i og med at det bare er et ekstrautstyr. håper det svarte på noe iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil.

Men denne bilen fortjener kantfelg uten tvil.Du nevner originale helst,men Rondell er jo fine på e34 selv om flere og flere har de.

Når det gjelder avt.hengerfeste så er det null stress å få taki i.

Søk noe så ordinært som her på forumet,og du vil finne garantert.

E34 kom også ut med avt.hengerfeste som ekstra utstyr fra forhandler.

Men å kjøpe dette nytt ,vil jeg tro er dyrt.

Når det gjelder katalysator,er det som det blir nevnt litt lengere oppe,ny,bilopphøgger og ikke minst her på delesiden.Dette er jo deler som burde være lett å få tak i brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar

ang felger blir det mest sansynlig OZ Futura i 18" som kommer på

det kommer nok ikke til å bli satt på brukte deler på denne bilen da jeg har som mål å få en helt plettfri bil ettervært  :grin:

Det blir nok bra.

Men om du hadde satt på et brukt hengerfeste som evntuelt var blitt pusset opp med litt sandblåsing og nylakk,så tror jeg bilen hadde biltt like plettfri for det.Og dette er jo en del du ikke ser.Da hadde jeg heller brukt penger på ting som er synlig for å få den strøken isteden for ting som ikke synes.(Slitedeler,ja selfølgelig nytt).

Men for all del din bil og dine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bra.

Men om du hadde satt på et brukt hengerfeste som evntuelt var blitt pusset opp med litt sandblåsing og nylakk,så tror jeg bilen hadde biltt like plettfri for det.Og dette er jo en del du ikke ser.Da hadde jeg heller brukt penger på ting som er synlig for å få den strøken isteden for ting som ikke synes.(Slitedeler,ja selfølgelig nytt).

Men for all del din bil og dine valg.

 

det hadde jeg selfølgelig ikke tenkt på

takker for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil dette her stemmer for bbs felger med dekkstrekk eller oz futura likte fargen på bilen din :)

få på noe sorte blinkers

helt enig med deg ang felger

sorte blinkert blir det nok ikke (liker de orange) men skal prøve å sote dem litt å se hvordan det blir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hei

har skjedd litt med bilen i det siste da,, understellsbehandling, firehjulskontroll takst for lakering, bytte av belg til luftmengdemåler, kjølesystemrens og mye annet

noen som vet om stor kjørekompjuter er bare å sette inn uten å måtte koble opp masse rart??

jeg har det store ledningsnettet på min bil

sier fortsatt takk til felgtips  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...